God of war 3 Tam Çözüm – İnceleme Videolu

Posted on Mar 6 2011 - 11:28pm by gazap
Önceki1 Sayfa 4Sonrası

god of war 3 God of war 3 Tam Çözüm   İnceleme Videolu

Kratos’un tanrıların, silahı haline geldiği ve en sonunda Ares’i öldürdüğü God of War macerası, artık ömrünü tüketmeye başlamış olan Playstation 2′nin iki – üç yıl daha fazla yaşamasına neden oldu. 2007′de gelen devam oyununda ise Santa Monica, stüdyosu, herkesin küçümsediği PS2 konsolunun tüm sınırlarına zorlayarak, kullanıcılara görsel şov yaşatmıştı.

Peki God of War 3 oyun dünyasına neler katacak? Yapım, bir önceki oyunların hikâyesini anlatan ilginç bir videoyla bizleri karşılıyor. Yunan çömleklerinin üzerindeki resimlere benzeyen bu videoyu geçme şansınız yok. Oyunda yer yer aynı yöntemle hazırlanan videolarla karşılaşıyoruz…

Bir an önce, oyuna başlamak isteyen oyunlar için bu detay biraz rahatsız edici olmuş. Santa Monica, oyunun açılışını görsel bir şov haline getirmiş.

GOW 3′ün ilk 10 dakikasında aslında bir önceki oyunun sonunu oynuyorsunuz. Bu sayede, iki oyun arasındaki grafik farkını da görmüş oluyoruz. İlk bakışta, ise değişen kamera açıları, grafik kalitesi ve farklılıkları modelleme hemen dikkat çekiyor.


Önceki1 Sayfa 4Sonrası

12 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. ferdi 27 Eylül 2013 at 22:40 - Reply

    Admin ?

  2. ferdi 27 Eylül 2013 at 21:12 - Reply

    İyi oyunlar sanırsam 16 cı bölüm de takıldım ekranda Near gold dust Use R to aim the beam and reveal goldy secrets. Yaziyor yardım edebilecek :)

  3. Burak Gültekin 04 Haziran 2013 at 21:07 - Reply

    admin 39 ve 40. bölüm yok ben oralarda kaldım yarım edin

  4. Burak Gültekin 04 Haziran 2013 at 21:07 - Reply

    admin 39 ve 40. bölüm yok ben oralarda kaldım yarım edin

  5. Mete Handekli 11 Mayıs 2013 at 16:03 - Reply

    mukemmek bır oyun bence.

  6. Mete Handekli 11 Mayıs 2013 at 16:03 - Reply

    mukemmek bır oyun bence.

  7. ali 04 Mayıs 2013 at 19:09 - Reply

    ben 58. bolümdeyim enerjim yesil olan yer halen az nasıl yükseltebilirim yardım edebilirmisiniz

  8. yusuf1107