Homefront Tam Çözüm – İnceleme Videolu

Posted on Mar 14 2011 - 10:20am by gazap

homefront3 Homefront Tam Çözüm   İnceleme Videolu

Homefront Fuel of War’ın yapımcısı Kaos Studios tarafından geliştirildi, Kaos Studios’un 2 sene önce çıkmış olduğu Frontlines: Fuel of War’ı oynayanlar bilirler. Oyun adında da belli olduğu üzere yakın gelecekte petrol yüzünden çıkan savaşları konu alıyordu. Tek kişilik oyuncu modu ve hikayesi pek dikkat çekici olamasa bile, oyunun çok oyunculu modu geçer oldukça fazla dikkat çekmeyi başarmıştı.

Şimdi ise Homefront ile karşımıza çıkan olan Kaos Studios yine gelecek üzerine şekillendirilmiş bir senaryo işleyişi ile oyunseverlerden geçer not almaya çalışayor. Tabi ki bu sefer ekibin arkasında Apocalypse Now gibi bir sinema şaheseri için kalem sallamış John Milius’un da projede yer aldı ve THQ gibi bir dünya devi olduğunu düşünürsek, Homefront’un daha kaliteli bir oyun oladuğunu kestirmemiz pekte zor olmayacaktır.

Homefront, 2027 yılında, Kuzey Kore Halk Ordusu’nun, Amerika’yı işgal edişi sonrasında ortaya çıkan olayları konu alıyor. Dünya ekonomisinin çökmesi sonrasında müttefikleri tarafından yalnız bırakılan Amerika, askeri gücünüde yavaş yavaş kaybetmeye başlıyor. Bunu fırsat bilen Kuzey Kore ise devasa bir çıkarma yaparak Amerika’nın içlerine kadar ilerliyor. Kore ordusuna karşı koymayı başaramayan Amerikan kuvvetleri geri çekilmek zorunda kalıyorlar. Ordunun, düşman kuvvetler karşısında yetersiz kaldığını gören halk, kendi arasında bir direniş kuvveti kuruyor. İşte bizde bu direniş kuvvetlerinden biri olarak oyuna başlıyoruz. Oyunun başlarında basit bir direnişçi olsak bile, oyunda ilerledikçe rütbemiz git gide yükseliyor.

Homefront, genel olarak görevler üzerine kurulu bir yapıya sahip olacak. Oyunu bu yönü itibariyle Call of Duty Modern Warfare’a benzetebiliriz. Bir görevi yerine getirdikten sonra, direnişçilerin saklandığı sığınaklara giderek başka bir görev alacağız. Oyunda aldığımız görevler genel itibari ile Kore Ordusu’nun bulunduğu bölgeleri temizlemek tarzında.

Artık savaş temalı fps oyunlarında görmeye alıştığımız helikopter, tank vb. savaş araçlarını kullanabilme gibi aksiyonlar, Homefront’ta da karşımıza çıkacak. Üstelik bunlara ek olarak teknolojik robotları kullanabilme imkanımızda olacak.

Kaos Studios, oyun kullanacağımız silahların, pek çoğunun günümüzden geleceğe uyarlamış. Yani şuan Medal of Honor, Modern Warfare 2′de kullandığımız silahların bir çoğu Homefront’ta da karşımıza çıkacak. Tabi ki bu silahlar üzerinde ufak oynamalar yapılmış. Mesela silahlara lazer sistemi eklenmiş, yada bomba atmayan bir silaha bomba aparatı takılıyor vs.

Kaos Studios, Homefront’un multiplayer yani online modu hakkında da bir hayli iddialı gözüküyor. Stüdyo, özellikle Frontlines: Fuel of War’da edindikleri tecrübelerin Homefront’un online modunda çok faydalı olduğunun altını çiziyor. Zaten Frontlines: Fuel of War’ın online moduda kaliteli sayılabilecek bir yapıya sahipti.

Homefront’un multiplayer modunda devasa haritalarda kıyasıya savaşlar yapma şansını bulacağız. Aynı oyunun single player modunda olduğu gibi, online modunda da tank, helikopter vb. türde askeri araçları kullana biliyoruz.

18 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. selçuk 10 Ağustos 2012 at 09:26 - Reply

    haber bekliyorum çok sinir oldum :)

  2. selçuk 10 Ağustos 2012 at 09:25 - Reply

    yaa abi bu helikopterli bölümde tankaları nasıl kaçıracam bü füze atan araçları falan vuruyorum en son kapılı biyere geliyo orda başa sarıyo elli kere oynadım bölümü hep aynısı oluyo bana bi yardımcı olurmusunuz lütfen…

  3. ugur 08 Temmuz 2012 at 16:25 - Reply

    ama ben buna formatta attım ekran kartı modeli NVIDIA yani remide düşük degil hepsi yüksek şimdi bir oyun daha yükledim oda donarak oynanıyor peki kaç cigabayt ekran kartı almalıyım donmaması için birde remi söyleyin???

  4. gazap
    gazap 08 Temmuz 2012 at 13:50 - Reply

    Ekran kartı markanıza ve modelinize göre sürücülerde farklılık gösteriyor. Piyasayı iki farklı marka hakim durumda bunlardan biri Nvidia diğeri ise Ati. Bu markaların bir çok farklı modeli mevcut size tavsiyem iyi bir bilgisayarcıya gidip gerekli güncellemeleri yaptırmanız. Format gerekiyorsa format atılıp tüm parçaların en güncel sürücüleri yüklensin. Eğer gerekli hassasiyeti gösterip bu konuda bilgisi olan güvenebileceğiniz bir arkadaşınız var ise onada yaptıra bilirsiniz. Ama dikkat edin yarım bilgisi olan bir kişi olmasın ne derler yarım doktor candan yarım imam imandan eder yarım bilgisayarcı olup sizide bilgisayardan etmesinler :) .

  5. ugur 08 Temmuz 2012 at 11:06 - Reply

    peki dediginizi yaptım sürücü yazılımı karşıdan yükleniyor diyor dogrumu???

  6. ugur 08 Temmuz 2012 at 10:27 - Reply

    peki nasıl güncellerim yardım edin lütven paşka oyunlarda donmuyor bu oyunda oluyor birkeresinde format attım tekrardan yükledim yine aynısı oluyor tek sorun o araba çarparken

  7. gazap
    gazap 07 Temmuz 2012 at 15:53 - Reply

    Uğur bey yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile sorununuz Ekran Kartı Problemi gibi geldi bana. Eğer bilgisayarınızda fiziksel bir sıkıntı yok ise (aşırı ısınma vs. gibi ) ekran kartı sürücüleri güncellemeniz durumu düzeltebilir.

  8. ugur 07 Temmuz 2012 at 11:20 - Reply

    arkadaşlar bu ilk bölümde araba otobüse carpıyorya orda oyun donuyor carpmamış gibi oluyor ambulans sesleri geliyor napmalıyım birde silah sesleri geliyor

  9. canbey 29 Nisan 2012 at 23:29 - Reply

    hahaha bende kaldım son bolumde 200 defa oynadım ımha edemıorum aracı 3 fuze yolluo patlıyorum .videosunda karavana falan atıyo ama anlamadım gıttı :)

  10. sezgin 24 Nisan 2012 at 03:13 - Reply

    son bölüm geçilmiyor yardım

  11. Oyuncu 12 Kasım 2011 at 13:33 - Reply

    Ben oyunu hiç beğenmedim. Çok dandik oyun.

  12. cenap 12 Kasım 2011 at 13:00 - Reply

    yaaaa abi oyun çok güzel ama kısa sürdü yaa

  13. gazap
    gazap 30 Ekim 2011 at 15:37 - Reply

    Oyunun son 2 videosunda sorun vardı gerekli düzeltmeler yapıldı linkler güncellendi, Mehmet beye uyardığı ve dikkati için teşekkür ederiz.

  14. Mehmet 30 Ekim 2011 at 14:50 - Reply

    Tam çözüm değil oyun sonlarında Ateş eden humbville midir ne biniyorsun onla ateş ederken goliath çıkıyor ben onu geçemedim sende Videolamamışsın onuda koyarmısın

  15. UĞUR 12 Ağustos 2011 at 18:27 - Reply

    arkadaşlar baştaki bölümlerden birinde yakıt tanklı bir bölüm var ve bir türlü o bölümü aşamıyorum. benzinlikte duran tıra yaklaşamadan tır gidiyor.bu bölümü nasıl aşaçağım hakkında fikri olan varmı

  16. göktug 22 Mayıs 2011 at 23:03 - Reply

    arkaradslar ılk bolumde otobusten nasıl cıkıcam cıkamadım bı yardımcı olun..

  17. uğur 16 Nisan 2011 at 13:18 - Reply

    ctrl tuşu ile aşağı iniyor

  18. murat balturk 21 Mart 2011 at 21:46 - Reply

    merhaba hocam.
    oyunun 10. bölümü yani helikopterli bölümü bi türlü geçemedim. tünele girmiyor helikopter.