Crysis 2 Tam Çözüm – İnceleme Videolu

Posted on Mar 18 2011 - 10:41pm by gazap
Önceki1 Sayfa 2Sonrası

crysis24 Crysis 2 Tam Çözüm – İnceleme Videolu

Crysis 2 ilk oyundaki olayların 3 yıl sonrasını işlemiş Alcatraz adında bir Amerikan askerinin ilk oyundaki takım liderimiz Prophet tarafından kurtarılıp nanosuit 2.0 giydirilerek ağızda tad bırakan hikâyesine konuk oluyoruz. Özellikle oyun Türkçe olunca tadı daha da doyulmaz oluyor ve tabi oyunun sonunda bizlere güzel hazırlanmış bir finalin olduğunu düşününce heyecanımız daha da artıyor. İnceleme yazısının devamı 2. sayfada


Önceki1 Sayfa 2Sonrası

229 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Emre Yunus Mutlu 01 Temmuz 2014 (4 weeks ago) at 20:38 - Reply

    bu arada güç kesintisi 17.bölüm 1. kısım lütfen yardım canavarları öldürüom bişi olmuo

  2. Emre Yunus Mutlu 01 Temmuz 2014 (4 weeks ago) at 20:37 - Reply

    ya canavarları öldürüom hiçbişi olmuo 10 dkka bekliom yine bişi yok

  3. hasan can 07 Haziran 2014 at 13:43 - Reply

    crysis 2 de silahlanma çağrısında büyük yaratık ölüyo araçlar geliyo ama oyun dvm etmiyo

  4. mustafa gök 13 Nisan 2014 at 20:45 - Reply

    ya bn crysıs 2 daha yenı yukledım bı rıncı bölumde heralde bı kapı var acamıyorum araba felanda bınıyorum acılmıyo kuzey kapısı dıye yardım

  5. Abdullah Yüceil 10 Şubat 2014 at 19:49 - Reply

    Ben son bölümde o yere giriyorum sonra işte sürün falan diyor ama w basar basmaz ölüyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum.Bir de paylaşımlar için teşekkürler çok işime yaradı…

  6. yasin 28 Aralık 2013 at 20:30 - Reply

    buldum arkadaşlar alt tarafta garaj girişi gibi yer var orayı patlatıyorsunuz ordan giriş.

  7. yasin 28 Aralık 2013 at 18:41 - Reply

    Selam
    Arkadaşlar ben 12. bölüm 1 kısım videosu zaten yok tam orda kaldım 11. bölüm 3 kısımda kesiyor ordaki uzaylıları öldüryorum ordan sonra nreye gidiyorum bi yardımcı olursanız sevinirim.

  8. şükrü 20 Kasım 2013 at 16:16 - Reply

    oyunnundevamı yokmu 21 bölümden sonrası yani ben 2günde bitirdim burayı bildiğim kadarıyla oyun bukadar kısa olmaması lazım lütfen yardım edin

  9. Feyyaz Has 06 Kasım 2013 at 19:58 - Reply

    teşekkür eline salık kardeş

  10. Feyyaz Has 06 Kasım 2013 at 19:58 - Reply

    teşekkür eline salık kardeş

  11. YOLCU
    YOLCU 28 Ekim 2013 at 13:20 - Reply

    Evet Hakan bey kardeşim ben oynuyorum.

  12. hakan 27 Ekim 2013 at 20:17 - Reply

    yolcu sen oyunu oynayan kişimisin