Mount & Blade: With Fire and Sword – Hile Kodu [PC]

Posted on May 12 2011 - 2:05pm by admin
Bu habere yorum yapmak ister misiniz ?

Mount & Blade: With Fire and Sword PC – Hile Kodu

Oyunun kısayoluna çift tıklayın ve açılan pencereden ayarlara girin. Hileleri aktif edin ve oyuna girin.

•CTRL + X – Karakter ekranındayken 1000 deneyim puanı verir.  (Karakter Ekranında)

•CTRL + X – Envanter ekranındayken 1000 dinar verir. (Envanter Ekranında)

•CTRL + X – Yardımcılarının yetenek ekranındayken 1000 deneyim puanı verir. (Parti Ekranında)

•CTRL + T – Harita modundayken tüm haritayı açar. (Harita Ekranında)

•CTRL + Sol Tıklama – Harita modundayken tıkladığınız yere ışınlanırsınız. (Harita Ekranında)

•CTRL + Sol Tıklama – Tüm mevcut birlikleri yükseltir. (Savaş Ekranında)

•CTRL + W – Karakter ekranındayken silah kullanım becerinizin tümünü 10 deneyim arttırır. (Karakter Ekranında)

•CTRL + Shift + F4 – Savaştayken bir düşman askerlerini bayıltır. (Savaş Ekranında)

•CTRL + Alt + F4 – Savaştayken tüm düşman askerlerini bayıltır. (Savaş Ekranında)

•CTRL + H – Savaştayken tam sağlık verir. (Savaş Ekranında)

•CTRL + Shift + H – Savaştayken atınıza tam sağlık verir. (Savaş Ekranında)

28 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Mahmut 06 Ekim 2013 at 10:11 - Reply

    beyle oyuna giriyorum hile aktif edilmiş oluyor ctrl-alt f4 basıyorum adamlar ölmüyor bilen var mı

  2. asdasd 06 Ağustos 2013 at 05:32 - Reply

    beyler adamla karşı karşıya geliyorum konuş yazısı çıkıyor ama konuşamıyorum nasıl konuşabiirim.

  3. Perakende Satan Bim 15 Haziran 2013 at 19:53 - Reply

    skindrow dosyasını aç içindekini oyun programlarının içine at hileyi kapat bekle hileyin aç oyuna başla

  4. Muhammet Emin Şehri 15 Haziran 2013 at 19:53 - Reply

    skindrow dosyasını aç içindekini oyun programlarının içine at hileyi kapat bekle hileyin aç oyuna başla

  5. Yiğit 26 Nisan 2013 at 14:22 - Reply

    arkadşlar çalışıyor diyorsunuz da çalışmıyor oyunu yeni indirdim ctrl + w çalısıyor ctrl + h çalısıyor ama para hilesi çalısmıyor 50 kere bastm çalısmıyor envanterde denedim dükkanda denedim olmuyo arkadaşlar para gelmiyor ne yapmam lazım ?

  6. Amacsiz 12 Ocak 2013 at 02:41 - Reply

    birader adam anlatmış orda neyi nerde kullanman gerektiğini sen gereksiz yerde gereksiz bişi yapıyosan olmaz tabi yapman gereken şey para hilesi için ENVANTER ekranını aç orda CTRL ve X e beraber bas ne kadar istersen bas o kadar dinar alırsın her seferinde 1000 er 1000 er verir SAVAŞ ALANINDAYKEN CTRL ve H ye basın karakterinizin canı dolsun bu mesajım da yayınlanırsa olmuyo diye inat ile yazmaya devam edenlere kapak olsun

  7. Haberci
    Haberci 28 Ekim 2012 at 23:11 - Reply

    Merhaba
    Bu hileler yazılmıyor sadece söylenen tuşlara basman gerekiyor.
    Mesela
    Karakter ekranında Klavyenin CTRL tuşu ve X tuşuna aynı anda basarsan
    (CTRL + X – Karakter ekranındayken 1000 deneyim puanı verir) hilesi gerçekleşir. Diğer hilelerde aynı bu şekilde yapılıyor yani tuşlara aynı anda basman yeterli. Umarım yardımı olur.
    İyi oyunlar.

  8. aydın 28 Ekim 2012 at 22:28 - Reply

    ya bu hileleri nereye yazıyoruz admin yardımcı ol lütfen bi türlü yapamadım

  9. FURBJK 25 Temmuz 2012 at 11:28 - Reply

    DAHA FAZLASI VAR!!!CTRL +ESC NİN ALTINDAKİ ŞAPKALI (E) YE BAS .SONRA METİNE (cheatmenu) YAZIP ENTERE BAS . SONRA KAMP MENU SÜNE GİR HİLE MENÜSÜ YAZIYOR.ONA BAS ORASI KARIŞIK EN ÜSTTEKİ HAVA DURUMUNU DEĞİŞTİRE BAS ORADA İSTEDİĞİN EŞYALARI ALABİLİRSİN (ÖR:JAPON KILICI!!!)

  10. Historian
    Historian 03 Haziran 2012 at 13:38 - Reply

    Bu oyun gelmiş geçmiş en iyi 100 oyun arasında gösteriliyor eğer oyunda bir şeyler pahalıysa ve zorsa illa oyunun dinamikleriyle oynamak gerekmez oynayabiliyorsan oynarsın oynayamıyorsan başka oyunlara bakarsın bu kadar basit. Ben yaklaşık 1 haftadır Icewind Dale oyununda ilk haritadan çıkmaya çalışıyorum . Demek istediğimi anlamışsınızdır umarım.

  11. haşim can demirci 03 Haziran 2012 at 11:23 - Reply

    Arkadaşlar ctrl-x’in 2 farklı konumu var bunlar farklı yerlerde çalıştırılıyor o yüzden envanter ekranında ve şehrin tüccarlarıyla
    (zırh ustası at binicisi erzak tüccarı vs..)alışveriş yaparken alışveriş ekranında para hilesi kullanılabilir aynı zamanda ctrl-x deneyimde verir karakter ekranında bunu kullanabilirsiniz
    ayrıca hileye gerçekten gereksinim var çünkü oyundaki herşey çok pahalı.
    aynı zamanda karakterinizin bütün becerileri 10 silah becerilerinin ise 699(en fazla bu kadar) ve karakterinizin 62 level olmasını istiyorsanız mount and blade karakter ihraç hilesi yazın orda yazanları uygulayın karakteriniz hiç ölmez emin olun ve sınırsız paranız olur
    not: bu karakter ihraç hilesi her mount and blade oyununda geçerlidir. ayrıca orada 400 yazmış ama siz silah becerilerinizi 699 yapın

  12. Historian
    Historian 28 Mayıs 2012 at 15:00 - Reply

    Bir oyuncu neden hileye ihtiyaç duyar hiç anlamam.

  13. Haberci
    Haberci 27 Mayıs 2012 at 18:42 - Reply

    http://www.oyunhabercisi.com/2012/05/01/mount-blade-with-fire-and-sword-v1-138-8-trainer/
    Oyuna yeni bir trainer eklendi. Bu adresten indirebilirsiniz.

  14. gorekexs 27 Mayıs 2012 at 14:03 - Reply

    kardeş can ve para hilesi olmuyor

    • FURBJK 25 Temmuz 2012 at 11:32 - Reply

      oluyor abicim oluyor

  15. Haberci
    Haberci 11 Nisan 2012 at 18:29 - Reply

    Yukarıdaki videoda hileleri yapılış ekranları açıklanmış.
    ctrl+x envanter ekranında yani çantanızda yaptığınızda 1000 Dinar veriyor.
    iyi oyunlar

  16. serhat 11 Nisan 2012 at 17:47 - Reply

    ctrl+x olmuyor

    • FURBJK 25 Temmuz 2012 at 11:33 - Reply

      OLUYOR

  17. serhat 11 Nisan 2012 at 17:39 - Reply

    para hilesi ctrl+x değilmi

  18. Haberci
    Haberci 03 Nisan 2012 at 23:59 - Reply

    Hilelerin yapılışı ile ilgili bir video buldum umarım faydası olur.
    İyi oyunlar.

  19. halOil 03 Nisan 2012 at 21:16 - Reply

    ya kardeşler parqa hilesi olmuyor ne krkter rkranında ne de başka bir yerde
    boşuna denemein olmuyor ama ctrl shift f4 ten çok memnunum tek başıma kraliyet ordusuna dalıyorum ve şavaşı kaanıyorum :D para hilesi bulursanı naolur paylaşalım :D

    • FURBJK 25 Temmuz 2012 at 11:36 - Reply

      OLUYOR BE ABİCİM

  20. Haberci
    Haberci 19 Mart 2012 at 23:30 - Reply

    Arkadaşlar hilelerin oyunun hangi ekranında yapılması gerektiğini yazıya güncelledim. Para hilesi sadece envanter ekranında çalışıyor.
    İyi oyunlar.

  21. alp kaan 19 Mart 2012 at 16:40 - Reply

    ya kardes para hilesi olmuyo

    • FURBJK 25 Temmuz 2012 at 11:37 - Reply

      ALP OLUYOR BE ABİCİM

    • Birisi.işte 02 Şubat 2013 at 04:02 - Reply

      Kardeşim oyuna başlamadan önce çıkan menüden ayarlara tıkla ve daha sonra Hileyi Aç de ardından oyuna gir ve bu şekilde hileleri kullan diğer türlü olmaz..

  22. ZazaDayı 11 Ocak 2012 at 16:21 - Reply

    Bu hilelerin hepsi standart zaten. Farklı olması mümkün değil. İşi bilmeyenleri sevmim sevmim.

  23. batuhan 10 Ocak 2012 at 23:25 - Reply

    alıntı olduğu çok belli her sitede aynı hata bütün düsman askerlerini ctrl+shift+f4 değil ctrl+alt+f4 bayıltır bide karakter ekranında ctrl+l level atlamanı sağlar