Batman Arkham City Videolu Tam Çözüm!

Posted on Eki 18 2011 - 4:16pm by gazap

batman arkham city1 Batman Arkham City Videolu Tam Çözüm!

Evet artık Arkham City pelerimimiz altında. Rocksteady’nin geliştirdiği merakla beklenen aksiyon macera oyunu Batman: Arkham City nihayet satışa sunuldu. PC, PS3 ve X360 platformları için satışa sunulan yapım, ilk inceleme puanlarıyla da ne kadar kaliteli bir oyun olduğunu göstermiş oldu.

Arkham City, heyecanlı ve bir okadarda canlı bir açılışla oyuncuları karşılıyor. Oyunun ilk başlarında Bruce Wayne kimliğiyle hareket ediyoruz, maceranın ne kadar tehlikeli olacağını söylemeye gerek olmasa gerek. Hatırlarsanız Arkham Asylum’daki kapalı mekanlar oyuncuların ruhunu biraz sıkmıştı şimdi ise Gotham City’nin görkemli ve karanlık yapıları, kısa sürede oyuncuları etkilemeyi ve heycanlandırmayı başarıyor. Özellikle harita inanılmaz derecede detaylı hazırlanmış. Oyundaki dövüş sistemi çok akıcı ve tatmin edici olmuş. Silleyi geçirdiğinizde Osmanlı todadını yemiş gavur gibi yıkılıyor düşmanlarınız gerçekten sille ve yumrukları vurmuş gibi oluyorsunuz. Oyuna yeni eklenen dedektif özellikleri de oyun boyunca çok kullanacağımız ve işimizi oldukça kolaylaştıran bir yenilik.

Oyunun grafiklerini ve seslerini şöyle kısa bir şekilde anlatacak olursak harita detayları, ışık ve gölge unsurları, önemli şahsiyetlerin grafik tasarımları gayet iyi. Sesler ve müzikler ise, ortalamayı rahatlıkla geçiyor. Bizim eksi yön olarak gördüğümüz boss savaşlarının çok kolay olması. Oyun bizden genel olarak 10 üzeri 9 alıp şiddetle tavsiye edeceğimiz kaliteli bir yapım diyoruz ve Batman Arkham City’nin videolu tam çözümüne geçiyoruz.


 

44 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Cihan Dilman 12 Temmuz 2014 (3 weeks ago) at 19:12 - Reply

    beyler bundan sonrada devam ediyor fakat ben arkaham şehrinin nasıl kapatılacağını bulamadın bilen varsa yardım edebilir mi ?

  2. yunus 15 Aralık 2013 at 09:44 - Reply

    ii günler 18. partta batman buz kulelere doğru gitmeye çalısken yukarı doğru hamle yapması gerekıyor. leptab dan oynuyorum batman yukarı doğru nasıl ucar hangı tuşlar yardımcı olur.. teşekkürler

  3. burak 09 Aralık 2013 at 15:26 - Reply

    kardeş 4 bölümde joker aşşagı itiyo ondan sonra ekran kararıyo ibgilizce yazılar geliyo bi dahada oyuna dönmüyo çözümü nedir

  4. Gökhan 14 Kasım 2013 at 10:06 - Reply

    İyi günler.. şifre çözücüyü yapamıyorum.. nasıl kullanılıyor anlayamadım bir türlü lütfen yardım edin…

  5. fth krkmz 01 Haziran 2013 at 11:36 - Reply

    bu arada burdaki tüm bölümleri geçtim

  6. fth krkmz 01 Haziran 2013 at 11:33 - Reply

    beyler oyun %56 da durdu görev yok yan görev yok sadece ”beni takip eden bu adam kim” diye bir görev var onda da izini bulamıyorum napıcam?

  7. ÇAĞATAY 29 Mart 2013 at 19:32 - Reply

    arkadaslar 28. bölümde helikopterden bilgiyi aldım fakat görkemli kuleye giremiyorum kapıyı açamıyorum ilk önce ana denetim programını bulmalısın diyor yardım edermisiniz

  8. SERKAN DEMİR 03 Mart 2013 at 21:37 - Reply

    Arkadaşlar ben oyunu ps3′de oynuyorum 5. bölümdeki 3lü butonu nasıl kapatacagız yardım ederseniz sevinirim

  9. Haberci
    Haberci 20 Eylül 2012 at 19:56 - Reply

    Orada bir bug var. O videoyu silersen sorun kalmıyor. Bunun için

    BmGame/MoviesStereo klasöründe 1_02.usm ve 2_03_PT2.usm dosyalarını sil

    Umarım yardımı olur. İyi oyunlar.

  10. Enes 20 Eylül 2012 at 17:43 - Reply

    arkadaşlar 7. bölümün sonunda joker batmanı camdan aşşagı atıyor bi yazıyo cıkıyo sonra kran kararıyo neden öle oluyo bi bilginiz varmı ?

  11. Batman 22 Temmuz 2012 at 19:18 - Reply

    ya arkadaslar bn çözünürlük kısmında hep 600*480 oynadım bilgisayardan dolayı bnm ondan olmayabilirmi bn simdi 800*600 :4:3 oynasam orada en düşüğüne alsam geçermi

  12. Batman 21 Temmuz 2012 at 18:46 - Reply

    ya birisi ltfn bna o bölümden snraki ilk kayıt yerinin save dosyasını atsın bari artık su oyunu oynamak istiyorum ltfn biri dosyası atsın

  13. Batman 21 Temmuz 2012 at 18:22 - Reply

    kardes bnde ilk büyük boyutta oynadım snra o videodaki gibi yapılanı yaptım girdim adamı fln tekrar dövdüm snra batman yine atmadı bu arada ne anahtarı ya surayı bi açıklayın

  14. Emrecan 21 Temmuz 2012 at 13:03 - Reply

    19.bölümde adam gelioya anahtarın başın da saldırmaya ona düz dalmayın tam saldırıcakken sağ tık ile suikast yapın kılıçı batman sokuyo anahtara.

  15. Haberci
    Haberci 21 Temmuz 2012 at 11:26 - Reply

    Yukarıda sorunla ilgili yanıt vermiştim fakat tekrar anlatayım.
    19 bölümde batman kılıcı elinden bug olduğu için atamıyor. O bug’ın çözümünü yukarıda bulunan videolar kısmına ekledim. Videoların en altında “”Batman Arkham City Ra’s Al Ghul Boss Fight Bug Çözümü”” diye adlandırılan videoda nasıl yapmamız gerekenleri açıklamışlar. Eğer oyunla ilgili karşılaştığınız başka sorunlar varsa sormaktan çekinmeyin.
    Hepinize iyi oyunlar.

  16. Batman 20 Temmuz 2012 at 18:22 - Reply

    bnde batman yine kılıcı bırakmıyor orada bi tuşa fln daha mı basmak gerekiyor haberci kardes bi yardım edin harfiyen yaptım ama yine kılıcı bırakmadı

  17. Emirhan 04 Temmuz 2012 at 14:15 - Reply

    Oyunu bitirdim bu tam çözüm sayesinde nereye gitceğimi buldum teşekkürler .. bir yerde takılmıştım bir bina çok büyük nereye gitcem derken bu siteyi buldum iyiki ona rastladımm.. :D

  18. yc
    yc 04 Haziran 2012 at 22:38 - Reply

    çok güzel bi oyun bence ama oynayan kişi biraz çatlak

  19. Eyüp 04 Mart 2012 at 23:55 - Reply

    Ra’s Al Ghul Boss bug Sorunum vardı denemediğim şey kalmamıştı sayenizde düzeldi. Epey dert etmiştim çok sağolun Allah razı olsun elinize kolunuza sağlık.

  20. eren 02 Mart 2012 at 18:31 - Reply

    8. bölümde joker batmanı aşğıya attıktan sonra görüntü gelmi ama sesler geliyor lütfen yardım

  21. metin35 19 Şubat 2012 at 01:16 - Reply

    ya ctrl bas diyor sonra birak mi filan diyor sen anlis anladin

  22. Haberci
    Haberci 17 Şubat 2012 at 16:02 - Reply

    İlk önce harita “W” ile virtual trainingleri geçerek hepsini bitirin daha sonra grabble boost unuz gelsin Arkham city’de yere ayak basmadan Havada süzülün.
    Hepinize iyi oyunlar.

  23. metin35 17 Şubat 2012 at 14:28 - Reply

    s.a ben batman arkham city pc oynyorum fakat18. Bölüm ucmayi yapmadim hangi tuslara basmam lazim ?

  24. Haberci
    Haberci 06 Şubat 2012 at 00:45 - Reply

    Batman: Arkham City-PROPER CRACK V2 dosyasını bilgisayarınıza indirin. Oyunun bulunduğu klasöre gidin eski Binaries klasörünü silin.
    İndirdiğiniz tüm dosyaları Game klasörüne kopyalayın.
    Şimdi oynaya bilirsiniz.

  25. Berke 04 Şubat 2012 at 22:03 - Reply

    Teşekkürler peki onu indirdiğimizde nereye yüklüyoruz ??

    • burak 07 Haziran 2012 at 01:41 - Reply

      5. bölümdeki 3lü butonu nasıl kapatacagız yardım ederseniz sevinirim

  26. Haberci
    Haberci 04 Şubat 2012 at 10:41 - Reply

    PC versiyonunda bunun gibi hatalar olabilir. Bunları çıkan pachleri yaparak çözüme ulaşabilirsin. Senin için araştırdım. Batman: Arkham City-PROPER CRACK V2 ile bu sorunun çözülebildiğini yazmışlar.
    iyi oyunlar.

  27. Haberci
    Haberci 04 Şubat 2012 at 09:58 - Reply

    Evet oyunu bitirmişsin ama oyunu bir kez bitirip köşeye atarsanız oyunculuğun ve oyunun hakkını vermemiş olursunuz. Bu oyun kolay tüketilecek bir oyun değil challenge mapleri bile ayrı bir güzellik kedi kadının senaryo modundaki campaingi çok kısa sürüyor ama challenge maplerde oynaması çok keyifli çok estetik şiir gibi adam dövüyor, challange mod için daha robin ve nightwing de gelecek sabırsızlıkla bu dlc paketlerinin çıkışını bekliyorum.
    İyi oyunlar.

  28. Berke 02 Şubat 2012 at 13:26 - Reply

    Arkadaşlar ben oyunu bitirdim joker öldü ama ondan sonra cat woman devreye girdi oyun bitmedimi acaba ??

  29. Berke 29 Ocak 2012 at 17:10 - Reply

    Teşekkür ederim bişey daha sorucam ben pc den oynuyorum oyun konsolunu taktım ama çalışmıyo onun için ayrı bir ayrmı var acaba ???

  30. Haberci
    Haberci 29 Ocak 2012 at 16:19 - Reply

    19 bölümde batman kılıcı elinden bug olduğu için atamıyor. O bug’ın çözümünü yukarıda bulunan videolar kısmına ekledim. Videoların en altında “”Batman Arkham City Ra’s Al Ghul Boss Fight Bug Çözümü”” diye adlandırılan videoda nasıl yapmamız gerekenleri açıklamışlar.
    Hepinize iyi oyunlar.

  31. Berke 29 Ocak 2012 at 15:24 - Reply

    Arkadaşlar bölüm 19 batman kılıcı elinden nasıl atıyor ben bir türlü atamadımda ?? acill yardım lütfen

  32. Haberci
    Haberci 23 Ocak 2012 at 03:02 - Reply

    BURAK
    14 Ocak 2012
    adı TİTAN Musium buraya giremiyorum lütfen yardımcı olun.
    ————————————————————————————-
    Batman Arkham City Videolu Tam Çözüm 9. Bölüm 9:00 dakikasında şifre çözücü ile müzeye girebiliyorsun şifre fossil.
    iyi oyunlar.

  33. Haberci
    Haberci 23 Ocak 2012 at 02:35 - Reply

    Arkadaşlar Ra’s Al Ghul Boss Fight’ında bir bug varmış. O bug’ın çözümünü yukarıda bulunan videolar kısmına ekledim. Hepinize iyi oyunlar.

  34. Berke 22 Ocak 2012 at 19:45 - Reply

    Arkadaşlar bölüm 5te 3′lü düğmeleri aynı anda nasıl kapatıyoruz yardım edin lütfen

  35. kocoro 16 Ocak 2012 at 11:24 - Reply

    Bende kılıcı atamıyorum, Throw tuşu nedir ben pc de oynuyorum.

  36. burak 14 Ocak 2012 at 13:54 - Reply

    adı TİTAN Musium buraya giremiyorum lütfen yardımcı olun.

    • Haberci
      Haberci 23 Ocak 2012 at 03:00 - Reply

      Batman Arkham City Videolu Tam Çözüm 9. Bölüm 9:00 dakikasında şifre çözücü ile müzeye girebiliyorsun şifre fossil.
      iyi oyunlar.

  37. burak 14 Ocak 2012 at 13:50 - Reply

    arkadaşlar ben bu hackleme olayını yapamıyorum yardımcı olurmusunuz gidiyorum bu kilitli kapıya hacklemiyor.Mr freeze’i bulmak adlı görevde

  38. Zazadayı 13 Ocak 2012 at 12:25 - Reply

    Arkadaslar throw tuşunu kontrollerden farklı bir tuşa atayın. O zaman sıkıntı olmuyor.

  39. Haberci
    Haberci 13 Ocak 2012 at 00:43 - Reply

    Orada bir bug var.Throw tuşunu değiştirirseniz düzeliyor.

    • ziyaretçi 03 Şubat 2012 at 13:44 - Reply

      arkadaş bunun ilk bölümünde hani elimiz kelepçeli sandalyeye bağlıyız yere düşüyoz gelen adamın telsizinden çip alıyoz dışarı atıolar asansöre itiolar 2 tane adam var ya orda tellerden adamların atlaması lazım atlamıyolar nolur çözümünü kavanoz65@hotmail.com a yolla :(

  40. ibrahim 12 Ocak 2012 at 18:31 - Reply

    beyler 19.bolumde kılıcı nasıl atacaz yafh bilen sölesin bi

  41. recep 16 Aralık 2011 at 18:20 - Reply

    19.bölümde kılıç nasıl atılıyor ?