The Elder Scrolls V: Skyrim Hileleri!

Posted on Kas 12 2011 - 5:55pm by gazap

the elder scrolls v skyrim pc The Elder Scrolls V: Skyrim Hileleri!

Bu hileler sizi şaha kaldıracak. Oyunda işinizi kolaylaştıracak Daha önce Oblivion ve Fallout 3′te de bulunan hilelerin Skyrim’de de çalıştığı bildirilirken Skyrim’in hile listesinide aşağıda bulabilirsiniz.


Skyrim’de hile kodularını yazabilmeniz için yapmanız gereken ~ tuşuna basıp aşağıdaki kodları düzgün bir şekilde girmek.

God mode – tgm (Ölümsüzlük+Sınırsız Yük Taşıma)
Restore health and limb health player – .resethealth (Canınızı ve Dayanıklılığınızı Doldurun)
Gain one level – getXPfornextlevel (Sadece bir level atlayın)
Advance one level – advlevel
Set player level – player.setlevel [number] (Karakterinizi istediğiniz level yapın
Set skill level – player.setav [skill name] [1-100] (Yeteneklerinizi istediğiniz seviyeye çıkartın)
Set special points – setspecialpoints [number]
Set tag skill points – settagskills [number]
Add Karma points – (use negative values for negative karma) RewardKarma [number] (Karma puanı verir. Karmayı eksi yapmak için eksi işaretini kullanın)
Add skill points – modpcs [skill name] [number]
Add special points – addspecialpoints [number] (Özel puan ekler)
Add tag skill points – addtagskills [number] (İstediğiniz skill seviyesine çıkartır)
Add Perks – player.addperk [perk code] (Perki oyuncuya ekler)
Add item player.additem [item code] [number] (Eşyayı oyuncuya verir)
Complete current quest – GetQuestCompleted (Mevcut Görevinizi tamamlar)
All map markers – tmm 1
Move to quest marker – movetoqt
Toggle no clipping mode – tcl
Kill everyone – killall (herkezi Öldürür)
Unlock – unlock (Kilitli bir kapının, sandığı açarsınız)
Adds all spells to player – psb ( Tüm Büyüleri oyuncuya ekler)
10 Bin altın kazanmak için – player.additem 000000f 10000
Canınızı 1000 yapmak için – player.setav health 1000

Skyrim Esbern Bug Çözümü

Arkadaşlar merhaba, Skyrim’de Ana Quest’leri yaparken sık sık oyuncular hatalar ile karşılaşabiliyorlar. Temel sorun Skyrim’deki ses dosyalarında. Biz Esbern’in sesi duyamadığımız gibi ardında bulunduğu kapıyı da açamıyoruz. Bunun çözümü şu şekilde

BSA Unpacker programıyla bu sorunu hızlı bir biçimde çözebiliyoruz.

1. Çözüm Yolu

1. Adım: http://tes.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3117 adresinde Download yazan kısma tıklayıp BSA unpacker’ı indiriyoruz.

2. Adım: BSA unpacker’ı çalıştırdıktan sonra OPEN butonuna tıklıyoruz.

3. Adım: Skyrim’in kurulu olduğu dosyaya gittikten Sonra DATA klasörüne giriyoruz. Ve Skyrim-Voices Extra‘ya tıklıyoruz.

4. Adım: Extract All‘a tıklayıp tekrar DATA klasörünü seçiyoruz. Sadece klasörü seçiyoruz, başka bir alt klasörü değil

5. Adım: Close diyerek işlemi tamamlamış oluyoruz.

2. Çözüm Yolu

http://www.4shared.com/get/DiKsFpRP/Esburn_Fix-78-1-0.html adresindeki 11 MB’lık dosyayı indiriyorsunuz. İndirdiğiniz Rar dosyasının içindeki Sound klasörünü direkt olarak DATA klasörünün içerisine kopyalıyorsunuz. Eğer varsa üzerine yazın. İşlem tamamlanıyor. Artık Esbern’in sesini duyabilir, QUEST’inize devam edebilirsiniz.

İyi oyunlar.

 

19 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Çok önemli 03 Aralık 2011 at 15:45 - Reply

    Ya kardeş bi perk kodunu versen başka sitede bulamadım da

  2. Lea 04 Aralık 2011 at 09:55 - Reply

    Perk kodu orda yazıoda kapalı parantez yapılmıyo oyunda

  3. Regalya
    Regalya 18 Aralık 2011 at 16:16 - Reply

    Item Kodları
    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Item_Codes_(Skyrim)
    Perk Kodları
    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Perk_Codes_(Skyrim)

    Perkleri alıp verirken player.addperk perkkodu
    kaldırırkende Player.removeperk perkkodu
    Verilmemiş harcanmamış puan veremezsiniz(unspend) direk perkin kendisini ekleyip çıkarmanız gerek.

  4. PiSiCiK 21 Ocak 2012 at 16:31 - Reply

    Arkadaş Carry Weight i Arttıran Bişey yokmu ?? Ağılığı arttıran yani

  5. gazap
    gazap 22 Ocak 2012 at 12:49 - Reply

    En üste yazdığı gibi tgm Ölümsüzlük ve Sınırsız Yük Taşıma verir.

  6. serdar 07 Şubat 2012 at 11:39 - Reply

    Ya player.additem 00013965 yazıyorum olmuyor ejderha zırhı gelmiyor.

    • SkyrimHero 22 Mart 2012 at 11:53 - Reply

      sadece kodu yazmıcaksın miktarınıda belirtmek zorundasın

      örn: player.additem 00013695 1 (sondaki “1″ miktarıdır)
      tüm additem hileleriiçin geçerlibir kuraldır

  7. Haberci
    Haberci 07 Şubat 2012 at 20:49 - Reply

    Dragon Armor Item Codes

    00013965 Dragonplate Boots
    00013966 Dragonplate Armor
    00013967 Dragonplate Gauntlets
    00013969 Dragonplate Helmet
    00013968 Dragonplate Shield
    0001393D Dragonscale Boots
    0001393E Dragonscale Armor
    0001393F Dragonscale Gauntlets
    00013940 Dragonscale Helmet
    00013941 Dragonscale Shield

    Taşıma kapasitesini istediğiniz kadar arttırabilirsiniz.
    player.modav carryweight #
    # olan yere taşımak istediğiniz ağırlığı yazın.

    • Wampire 24 Şubat 2013 at 19:32 - Reply

      Beki glasslar ne

  8. Raduyev 19 Şubat 2012 at 23:56 - Reply

    Oyun buglandı bende Main Questin tekinde Esbern konuşmuyor benimle görevi geçme hilesi yapmaya çalıştım olmadı verdiğiniz komut olmuyor ne yapabilirim ???

    • Skyrim Oyuncusu 19 Mart 2012 at 00:30 - Reply

      Evet bi bug sozkonusu, bende de Esbern kapıyı acamadıgı ıcın gorevin bir sonraki adımı tetiklenmiyor. 8.gorevde kaldım. Yardım edecek arkadas var mıdır?

    • SkyrimHero 22 Mart 2012 at 12:11 - Reply

      Arkadaşlar Esbern aslında bug değil Oyun içerisinde dilsiz karakter rolünde Altyazılardada konuştuğu görülmüyor sadece el-kol işaretlerinden anlaşılıyor
      Esbern görevi şu:
      Geldiğiniz yolun temiz olduğundan emin olmalısınız (Esbern’in olduğu bölge kapısına giderken yerde yanıcı yağ var onu Flame”Ateş” büyüsü ile yakarak yokedin!!!)
      Esbern’ in bölgesine girdiğimiz zaman orada kendikendinekonuşup gülen bi kadın sesi duymuşsunuzdur Onu ve oradaki odalardan birinde bir aşçı var 2 sinide öldürün!
      İşlemi tamamladıktan sonra Esbern hala kapıyıaçmamışsa Tekrar bir önceki alana gidin ve tekrar Esbern e dönün bu defa gittiğinizdekapı size açılmış olucaktır..

      Esbernnin sesiçıkmadığıiçin onunlasürekli konuşma butonuna basarakkonuşmayı deneyin daha sonra bir sandığın yanına gidicekve oradan bişeyler alıcak (sizkonuşana kadar hala sandıkta bişeyler arar :D)

      O hazır olduğu sırada tam çıkacakken Nöbetçiler gelicek onlarıdayokedin (yoksa siz yokolursunuz :D)

      Şehrin dışına çıktığınız zaman bir at arabası var üstündeki adamla konuşup Riwerwood yada Whiterun için para ödeyin (kimi zaman kendisi otomatik olarak götürür eğer hareket etmiyorsa at arabasında oyuruyor haldeyken M ye basın ve haritayı açın Oradan Riwerwood (Esbern i gerigötüreceğiniz yer) ‘a tıklayın karşınıza birseçenek ekranı gelicektir oradan fast travel e basın ve gidin!

      Görev bukadarla kalmıyor götürdükten sonra handaki gizli yerinize giriyorsunuz oradada esbern esüreklikonuşma yollayın (Anca böle oluyo :D)

  9. Haberci
    Haberci 19 Mart 2012 at 11:54 - Reply

    Merhaba arkadaşlar Esbern Bug Çözümü hakkında izlemeniz gereken yolu yukarıya açıklayıcı bir şekilde yazdım umarım yardımcı olmuşumdur.
    iyi oyunlar.

  10. Özer Emre 10 Temmuz 2012 at 18:09 - Reply

    Arkadaşlar skyrim oynarken daglarda kayboldum bende bu görevinbitmesi için caqs yazdım fakat o sürekli görevleri bitiriyor ve hiç oynuyamıyorum biri lütfen caqs hilesini kapatmam için bana yardım etsin

  11. Özer Emre 10 Temmuz 2012 at 18:10 - Reply

    skyrimhero lütfen cevap yaz

  12. gazap
    gazap 10 Temmuz 2012 at 20:46 - Reply

    caqs komutu bütün oyunun ana görevlerini baştan sona otomatik bitiriyor. Durdura bilmek için herhangi bir komut bende bulamadım.

  13. Emre 02 Nisan 2013 at 22:08 - Reply

    Öncelikle… caqs yazmadan önce bi save alaydın tek save üzerinden oynuyosan çoktan hakettin bu sonucu.Hile neyinize yazın bir gold hilesi herseyi yaparsınız zaten ilerde hileden daha iyi itemler çıkacak qasmoke vs itemler tarih olacak hele dark brotherlara girebildinmi tamamdır zirhlarini veriyolar daedra giymene gerek yok ne kadar iyi bile olsa.Esbern bug ya ses dosyasını indirin ya da sürümünüzü güncelleyin tekrar bakma fırsatım olmaz bethesdatürkde oluyorum gördüm yorum yazayım dedim.iyi oyunlar.

  14. ali 06 Mayıs 2013 at 13:20 - Reply

    elinize sağlık esbenr i bende geçemiyordum epeydir. nette de başka başka seyler denedim ama olmamıştı sizin ikinci yadığınız ses dosyası güncelleme olayı oldu.. sağolun tekrar.. birde armor kodlarını vermişsiniz ama sitede ben silaylarla ilgili kodları bulamadım acaba silahlarıda ekleyebilirmisiniz kodlarını.. şöyle güzel bi twohand le yardıra yardıra gideyim..

  15. burak 05 Nisan 2014 (2 weeks ago) at 11:23 - Reply