Blades of Time Videolu Tam Oyun Çözümü!

Posted on Nis 25 2012 - 10:52pm by gazap

Blades of time Blades of Time Videolu Tam Oyun Çözümü!

Konami‘nin daha önce PS3 ve Xbox 360 kullanıcıları için piyasaya sürdüğü Blades of Time, Metacritic Puan olarak 100 üzeri 51 puan alsada kullanıcılardan 100 üzeri 72 puan almayı başarmış.

İsmi uzakdoğu isimlerini andırsa da, Rusya temelli bir oyun yapımcısı olan Gaijin Entertainment tarafından hazırlanıp KONAMI tarafından piyasaya sürülen Blades of Time, ünlü hazine avcısı Ayumi ve yardımcısı Zero’nun efsanevi hazine diyarı Dragonland’e adım atmasıyla başlıyor. Oyunun videolu tam oyun çözümünü aşağıdaki linklerden izleye bilirsiniz.

Minimum Sistem Gereksinimi
İşletim Sistemi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
İşlemci: Intel Pentium 4 2.6GHz veya AMD 3500+
RAM: 2 GB
HDD: 3 Gb
Ekran Kartı: AMD Radeon x1300 / NVIDIA GeForce 7300 GS – 256 MB

10 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. kursat 28 Nisan 2012 at 03:27 - Reply

    Oyunu kim incelediyse eksik incelemis ayrica 30 cu partttan sonrasi karişik. Aksilik ya eksik olan yerde takildim 30 cu parttan sonra ki bölümde kaldik amele gibi :D

  2. doğukan 04 Mayıs 2012 at 22:21 - Reply

    abi 4. partın sonuna doğru bi bölüme giriyosun büyük kapıyı açma yeri canavarları öldürüyorum ama o odadan çıkmak için kapı açılmıyo biri bişeyler soyleyebilirmi ? :S

    • Şenol 22 Mayıs 2012 at 20:27 - Reply

      valla aynı sorun bendede var ama kimse yardımcı olmuyor bi dosya mı ne eksikmiş herhalde ama bulamıyorum o dosyayı.

  3. gazap
    gazap 04 Mayıs 2012 at 23:07 - Reply

    Uyarılarınız için teşekkürler tüm likler güncelledi.

  4. leopar 29 Mayıs 2012 at 23:34 - Reply

    oyunu bitirdim güzel bi oyun tavsiye ederim efektleri özellikle sona doğru dikkat çekici.

  5. davut 25 Haziran 2012 at 16:34 - Reply