Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Posted on Ağu 15 2012 - 2:47pm by gazap

darksiders 2 Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Mahşerin Dört Atlısı konu alan Darksiders serisinin 2. oyununda sıra Ölüm’ün. Yine Vigil Games tarafından yapımı gerçekleşen oyunumuz ilk oyunu ile aynı tarzda ama budefa ölümü kontrol ederek düşmanlarımızın ruhlarını bedenlerinden ayırıyoruz. İlk aldığı Metacritic puanlara bakılırsa Darksiders 2 ilk oyundan aşağı kalmayarak hatta biraz daha çıtayı yükselterek 100 üzeri 86 puan almış. Aşağıdaki videolarda Darksiders 2′nin tam çözümüne ve incelemesine ulaşabilirsiniz.


169 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. adddddddd 20 Ağustos 2012 at 23:45 - Reply

    ne tam çözümü burda oyunun yarısı var.bi yerde takıldım bakayım dedim burdaki 20ci part benim taaa önceden bitirdiğim bölümler var.

    • ibrahim 01 Mayıs 2013 at 20:58 - Reply

      sana katiliyorum isinlanma yerindeki kulede kaldim 20. parttan sonrasi ile alakasi yok :D

  2. gazap
    gazap 21 Ağustos 2012 at 10:31 - Reply

    Siz sevgili takipçilerimizinde takdir edeceği gibi yeni çıkan oyunların iyi kalitede oynanmışı, çözümü ve yüksek kalitede kayıtlı olanı kolay bulunmuyor. Bu oyunları bitirmek işlemek internete yüklemekte ayrı bir zaman alıyor. Oyunun bölümleri tamamlandıkça ilgili sayfaya ekleyip tam çözümü en hızlı şekilde sizlere sunmaya çalışıyoruz buda biraz zaman alıyor. Elimizde olmayan gecikmelerden dolayı bizleri anlayışla karşılayacağınızı umut ediyoruz.

    • emın 02 Eylül 2012 at 13:01 - Reply

      28 blümden sonra bossu kestikten sonra yolu bulamıyorum yardımcı olbilrmsiniz bi zahmet

    • makifx 30 Kasım 2012 at 16:15 - Reply

      arkdaşlarrrrrrr.. haritada hiç bir yere ışnlanamıyormm neden ?

      fast travel currently unavailable.. bunu söylüyor. oyunda kaldım öylece bi yere ışnlanmıyorr r:S

    • medjarda22 13 Aralık 2012 at 20:28 - Reply

      haberci kardesim oyunu pc den oynuyorum o örümcekli bölümde iki bossu da öldürdüm sonra cıkıs yolunu bulamıyorum zindandan cıktım ama heryer kazıklarla kapalı nasıl cıkacagım yada pc den nasıl ısınlanacagım yardım edersen sevınırım

  3. Murathan 27 Ağustos 2012 at 15:49 - Reply

    28. part son boss’u kestikten sonra çıkışı bulamıyorum :S

    • talha şen 22 Eylül 2012 at 21:39 - Reply

      bende

  4. erbaybay 30 Ağustos 2012 at 02:25 - Reply

    50. bölümde 09:15 le 09:32 arasında heykelin karşı duvara geçtiği yerde bi tuşa mı basıyoruz

    • mehmet 08 Temmuz 2013 at 09:04 - Reply

      sen 50′ci bölümü geçtinmi

  5. gazap
    gazap 30 Ağustos 2012 at 15:38 - Reply

    Form değiştirmek için Xbox 360 ‘ta B tuşuna basılı tutuyorsun. Eğer PC kullanıcısıysan tuş ayarlarından Form değiştirme tuşunu bulman gerekiyor.

    • lossangel 09 Nisan 2013 at 21:13 - Reply

      slm ya pasam bırsey sorcam. bu darksıders2 de flame ıtem war birincıl silah kırmızı o hangı bolumde cıkıyo ben o kadar kutu actım bı turlu cıkmadı. bı yardımcı olursan sevınırım

    • ibrahim 29 Aralık 2013 at 12:30 - Reply

      form derken

  6. cenk 01 Eylül 2012 at 14:21 - Reply

    boss beliası yendikten sonra yolu bulamıyorum bir yardımcı olsanız

  7. serkan 06 Eylül 2012 at 11:09 - Reply

    haritayı acıp space basın arkadaslar

    • mehmet 03 Ekim 2012 at 09:44 - Reply

      bastım genis harita cıktı ama nasıl oraya gidebilirim ki sonucta ben psychameron adasındayım ısınlanarak geldim simdi geri dönülmüyor ölü lord u öldürdükten sonra orada bıraktı oyun… yardımcı olursan sevinirim..

  8. dawdaw 08 Eylül 2012 at 16:07 - Reply

    28 ile 29. bölüm arasında kopukluk var bosdan sonra nasıl çıkıyoruz bilen yokmu S.O.S

  9. emre591 11 Eylül 2012 at 12:31 - Reply

    beyler bizim pc bu videoları açmıyoda bi bölümde kaldım fire mountain bölümü biri bana yardım etsin acil

  10. Haberci
    Haberci 11 Eylül 2012 at 14:13 - Reply

    Merhaba
    Fire mountain bölümünün neresinde takıldın ?
    Bu konuda sana yardımcı olabilirim.
    İyi oyunlar.

  11. darksiders_2 11 Eylül 2012 at 18:33 - Reply

    29. bölümün pc için savesi varmı varsa gönderirmisiniz teşekkürler

  12. Haberci
    Haberci 12 Eylül 2012 at 08:19 - Reply

    Merhaba
    29 ncu bölümde takıldıysan sana yardımcı olabilirim.
    iyi oyunlar.

    • darksiders_2 12 Eylül 2012 at 17:49 - Reply

      çok iyi olur

  13. Haberci
    Haberci 13 Eylül 2012 at 08:00 - Reply

    Merhaba arkadaşlar
    Genelde arkadaşlar 28nci bölümde takılmış. 28 nci bölümün Bossu Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönmeniz ve Dead King ile konuşmanız gerekiyor.
    İyi oyunlar.

  14. darksiders_2 13 Eylül 2012 at 22:47 - Reply

    zaten geri dönemiyorum bölümün her yerini takrar gezdim çıkış yok çıkışı bulsam devamı gelicek ama yinede sağaol

  15. darksiders_2 14 Eylül 2012 at 22:32 - Reply

    sıkıldım bıraktım yokmu çıkışın fotosu,videosu 4 saatten beri uğraşıyorum olmuyo bir kişi şu bölümü geçip savesini gönderemezmi

  16. Haberci
    Haberci 15 Eylül 2012 at 17:08 - Reply

    Merhaba DARKSIDERS_2
    Boss’u kestikten sonra yanlızca fast travel ile oradan çıkabiliyorsun. İstersen şöyle yapalim.
    http://www.oyunhabercisi.com/2012/09/05/oyunhabercisi-comdan-oyuncular-icin-seslisohbet-hizmeti/
    Buradaki sesli chat kanalina gelirsen sana sesli olarak yardımcı olabilirim.
    İyi oyunlar.

  17. darksiders_2 16 Eylül 2012 at 18:43 - Reply

    bu adresten http://www.savegameserver.com/main/downloads.php?g_name=DarkSiders+2&g_id=673&PHPSESSID=4095c81f81fc1a5f15dac3ebbb1abd97
    bu dosya 28. bölümden sonraki save ismi Download savegame 5793 for ‘DarkSiders 2′

  18. Haberci
    Haberci 17 Eylül 2012 at 13:51 - Reply

    Paylaşım için teşekkürler.

  19. darksiders_2 17 Eylül 2012 at 17:53 - Reply

    ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu

  20. uğur 19 Eylül 2012 at 15:50 - Reply

    ben de 28. bölümde kaldım yahu sizin kayıt dosyasını da indiremedim biri yardımcı olsun ne olur

  21. Haberci
    Haberci 19 Eylül 2012 at 21:49 - Reply

    merhaba
    28 nci bölümde Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönmeniz ve Dead King ile konuşmanız gerekiyor.
    Fast travel Şu şekide yapılıyor.

    Oyunda O tuşuna basıyorsun. Sonrasında quest bölümünde karşına zindan haritası geliyor. Space Tuşuna basıyorsun. Dünya haritası açılıyor. Mouse sol tuşuna basılı tutarak haritada bulunan kare biçiminde imleci hareket ettiriyorsun. O imleci haritadaki kale görünümlü yerlerin üzerine getirdiğinde aşağıdaki menüde Fast Travel ibaresini göreceksin. Entere bastığında sana soru soracak. Yes dediğinde oraya seni ışınlacaktır.
    Elimden geldiğince ayrıntılı anlattım umarım faydası olur.
    Hepinize iyi oyunlar.

    • mehmet 03 Ekim 2012 at 09:58 - Reply

      çok tesekkürler olayı çözdüm…

  22. uğur 20 Eylül 2012 at 11:15 - Reply

    çok sağol hemen oldu çok yardımcı oldun

  23. Haberci
    Haberci 22 Eylül 2012 at 23:07 - Reply

    merhaba TALHA ŞEN
    Bu konu ile ilgili çözümü paylaşmıştım. Tekrar edeyim.
    28 nci bölümde Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönmeniz ve Dead King ile konuşmanız gerekiyor.
    Fast travel Şu şekide yapılıyor.

    Oyunda O tuşuna basıyorsun. Sonrasında quest bölümünde karşına zindan haritası geliyor. Space Tuşuna basıyorsun. Dünya haritası açılıyor. Mouse sol tuşuna basılı tutarak haritada bulunan kare biçiminde imleci hareket ettiriyorsun. O imleci haritadaki kale görünümlü yerlerin üzerine getirdiğinde aşağıdaki menüde Fast Travel ibaresini göreceksin. Entere bastığında sana soru soracak. Yes dediğinde oraya seni ışınlacaktır.
    Elimden geldiğince ayrıntılı anlattım umarım faydası olur.

    Hepinize iyi oyunlar.

  24. mrk5tl1am 07 Ekim 2012 at 13:30 - Reply

    28 part boss belias&achidna kestim 28. part cıkısı bulamıorum magarada sıkıstım kaldım 2 gunden beri ugrasıorum adminler yardım ederseniz sevinirim cıkısı bi video ile gosterin lutfen

  25. Haberci
    Haberci 07 Ekim 2012 at 13:46 - Reply

    http://www.youtube.com/watch?v=dZgOe9kuwQ4&feature=player_detailpage#t=405s

    Darksiders 2 videolu incelememde konu ile ilgili bir kısım mevcut sana o noktanın linkini gönderiyorum. Ayrıca yazılı olarak da şu şekilde

    28 nci bölümde Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönmeniz ve Dead King ile konuşmanız gerekiyor.
    Fast travel Şu şekide yapılıyor.

    Oyunda O tuşuna basıyorsun. Sonrasında quest bölümünde karşına zindan haritası geliyor. Space Tuşuna basıyorsun. Dünya haritası açılıyor. Mouse sol tuşuna basılı tutarak haritada bulunan kare biçiminde imleci hareket ettiriyorsun. O imleci haritadaki kale görünümlü yerlerin üzerine getirdiğinde aşağıdaki menüde Fast Travel ibaresini göreceksin. Entere bastığında sana soru soracak. Yes dediğinde oraya seni ışınlacaktır.
    Elimden geldiğince ayrıntılı anlattım umarım faydası olur.

    Hepinize iyi oyunlar.

  26. ufuk 21 Ekim 2012 at 13:24 - Reply

    s.a arkadaşlar ben 10 bölümde takıldım şu kaya robotlarını yuvacıklarına oturduktan sonra tahtalardan karşı ki kapıya atlayamıyorum herhangi bir tuşa mı basıyoruz yardımcı olursanız sevinirim

  27. Haberci
    Haberci 22 Ekim 2012 at 18:36 - Reply

    Merhaba
    Öncelikle o iki tahtanın birbirinden uzak olduğundan dolayı videoda da görüldüğü gibi diğer robot’un zincirini araya germen gerekiyor. Bunu yaptığında Kolaylıkla zıplama tuşu ile karşıya geçebilirsin.
    Umarım yardımcı olmuşumdur.
    Hepinize iyi oyunlar.

  28. ufuk 25 Ekim 2012 at 10:47 - Reply

    saol haberci teşekkürler :)

  29. Akın 26 Ekim 2012 at 21:34 - Reply

    merhaba ben bu Phariseer denen yeşil ruh gorunumlu arkadasın 2.sını bı turlu cıkaramadım bu yuzden dıger bolume gecemıyorum acaba yardımcı olabılırmısınız.
    Chapter 9: Court of Bones I: Phariseer

  30. Haberci
    Haberci 26 Ekim 2012 at 22:14 - Reply

    Merhaba
    24 nolu video (Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü 24. Bölüm) sana yardımcı olacak. Burada ilk kurtardığın yeşil ruhu kontrol ederek 2 nci ruha ulaşmaya çalışacaksın. Umarım videonun yardımı olur.
    İyi oyunlar.

  31. Akın 27 Ekim 2012 at 10:28 - Reply

    yardımınız için çok teşekkurler ama o bolumu ızlemıstım ben oynayan arkadas daha yuvarlagın basına gelır gelımez ruhlar sayısı 2 oluyor ama nasıl bır tus kombınasyonu var onu bı turlu gostermıyor malesef

  32. ufuk 27 Ekim 2012 at 11:20 - Reply

    ben 28 ci bölümü bitirdimde 29 bölümde dead king kapısının önünde bişey istiyor ama yapamadım yardım edersenizz :)

  33. Akın 27 Ekim 2012 at 12:22 - Reply

    BÖLÜMÜ GECTİM COK TEŞEKKURLER.

  34. Haberci
    Haberci 27 Ekim 2012 at 14:53 - Reply

    UFUK merhaba
    28 nci bölüm bitiminde Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönüyoruz. Dead King ile konuşmanız gerekiyor. Dead King önünde o 3 ruhun çağırılması gerekiyor.
    Umarım yardımı olur.
    iyi oyunlar.

  35. arif032 03 Kasım 2012 at 18:35 - Reply

    28ci bölüme kadar 2 sefer oynadım ahh keşke yorumları okusaydım ya
    :( boşa zaman harcadım evet 28ci bölümü geçtim haritayı açıp spaceye bastım sonra sarı noktanın yakınındaki yeri tıkladım evet dedim ışınlandım oldu teşekkürler

  36. yiğit 05 Kasım 2012 at 19:24 - Reply

    ya oynu indirmek için bi dosya istio o dosyayı bulamıyorum yardımcı olurmsusun ltfn oyunu çok beğendim

  37. ogulcan 13 Kasım 2012 at 16:50 - Reply

    beyler ben 2bekcini oldugu kapıyı acamıyorum hayalet cıkmıyor cok acil bi yardım edin

  38. ogulcan 13 Kasım 2012 at 16:51 - Reply

    17nci bolumdeki kapı

  39. Ayaz 19 Kasım 2012 at 22:13 - Reply

    Darksiders 2 Walkthrough HD – (No Commentary) Part 43 bölümünde karşıdan karşıya zıplama var ama bir türlü ohttp://www.oyunhabercisi.com/2012/08/15/darksiders-2-videolu-tam-oyun-cozumu/?replytocom=3092#respondkadar uzun mesafeli zıplanmıyıyor videosuna baktım adam zıplıyor ama naptıysam zıplıyamadım yuvarlak halkadan geciyorum ama yere düşüyorum

  40. jossef01 22 Kasım 2012 at 22:35 - Reply

    iyi akşamlar arkadaşlar
    ben part 5 in sonunda takıldım lütfen yardım edinn
    her şeyi yaptım ama en sondaki çekiç şeklindeki anahtarı dödüremiyorum yarıya kadar dönüyor kalıyor videoyu tekrar tekrar izledim ama sonuç alamadımm acaba oyunmu hata verdi anlayamadım lütfen yardımmmm

  41. Haberci
    Haberci 23 Kasım 2012 at 22:53 - Reply

    Merhaba
    Çekiç şeklindeki ekipmanı döndürürken farklı yönlere basman gerekiyor. Ne tarafa doğru hareket etmesini istiyorsan o yönün tuşuna basman gerekiyor. Mesela
    X
    —–O Burada S tuşuna basıyoruz. Çeyrek tur dönüyor. Sonra D duşuna basıyoruz. Bunun gibi devam ediyoruz.
    Umarım yardımı olur.
    iyi oyunlar.

  42. Ahmet 25 Kasım 2012 at 14:13 - Reply

    slm arkadaşlar darksiders 2 oynarken 1440 x 900 kastırdığı için 1280 x 960 yaptım görüntü oranını fakat şimdi oyun açılmıyor şöyle bir hata veriyor ( coult not initialize the graphics subsystem, probably because the resolution 1280 x 960 is not supported for fullscreen display) acaba nasıl görüntü ayarını oyunu açmadan değiştirebilirmiyim oyunu tekrar kuramam çünkü oyunun kurulum dosyası yok kopyala yapıştır olarak.. yardımcı olursanız sevinirim..

  43. Haberci
    Haberci 25 Kasım 2012 at 16:51 - Reply

    Merhaba

    C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Darksiders2 klasörü içerisine girdiğinizde 3 tane dosya çıkacak.
    O dosyalardan “””options.dopt””” dosyasını başka yere yedekleyerek o klasörden sil. Bundan sonra oyunu çalıştırdığında oyun default modda çalışacak ve dilediğin çözünürlüğü seçebileceksin.

    Umarım yardımı olur.

    İyi oyunlar.

  44. ferhat 25 Kasım 2012 at 18:00 - Reply

    S.a herkese arkadaşlar takılıdğım bir yer var şu judicator’s tomb olması lazım tama adını bilmiyorum yeşil hayalet olan birini yeniyoruz sonra emrimiz altına giriyor girmediğimiz açamadığımız kapıları o açıyor tam çözüm videolarını izlediğimde bu hayaletten 2 tane çıkarıyorlar ama ben bir tane tek çıkarabailiyorum yarımcı olabilirseniz çok sevinirim …???

  45. Ahmet 25 Kasım 2012 at 18:25 - Reply

    aynı şekilde denedim fakat sonuç aynı yinede sağol.

  46. I3urak 28 Kasım 2012 at 16:07 - Reply

    ya ben burda 4. vidonun 4. dk sinin ordayım balçık bombası gibi bişeyi elime alıyorum ama nişan alamıyorum pc de oyunoyorum hangi tuşla yapabilirim?

  47. Haberci
    Haberci 28 Kasım 2012 at 20:53 - Reply

    Merhaba

    Q tuşu ile nişan alma göstergesi çıkıyor.

    İyi oyunlar

  48. serkan 30 Kasım 2012 at 17:37 - Reply

    51.videoda portu kapatmak iççin nisan alıyorum orta sarı renkte yuvarlak çıkmıyor yanlarda çıkıyor bu yüzden portu kapatamıyorum

  49. jandarma61
    ERHAN 02 Aralık 2012 at 06:17 - Reply

    ya arkadaslar 29 bölümdeki su büyük yeşil yaratıgı bi türlü yenemiyorum videoda adam maskesini falan ucuryuo ama bende olmuyo böle bişey :D yanlıs bişeymi var 4 tane pot bitiyor canavarın canı hala aynı sinir küpü oldum kafasına atlaması için napama lazım anlamadımki pc den oynuyorum

  50. Haberci
    Haberci 02 Aralık 2012 at 09:55 - Reply

    Merhaba
    29. bölüm olarak geçemediğin bölüm 29. videodaki yer ise 03:30 daki yeşil savaşçı seni çok fazla zorlamaması gerekiyor. Eğer savaşırken zorlanıyorsan daha etkili bir yetenek ağacına gitmeni tavsiye ederim. Mesela videodaki adam necromancer dalından destek aldığı görülüyor. Eğer bahsettiğin yeşil canavar o değilse videolardan ilgili yeri bana bildirirsen daha çok yardımcı olabilirim.
    iyi oyunlar.

  51. jandarma61
    ERHAN 03 Aralık 2012 at 01:29 - Reply

    pardon ya yanlıs yazmısım 32. ci videoda 5 dk daki canavar büyük bişe varya oo bide ben becerileri karman corman yaptım :) sıfırlama yapabiliyomuyuz bide hangisine vermem gerekiyo yardım için tşk o canavarı yıkamıyorum bi türlü

  52. Haberci
    Haberci 03 Aralık 2012 at 23:30 - Reply

    Merhaba
    Oyunda Vulgrim adlı çift boynuzlu bir NPC var. Adını google da aratırsan hatırlacağını düşünüyorum. Bununla konuştuğunda bir pencere açılacak orada respec token adlı parçayı satın aldığında becerilerin sıfırlandığını göreceksin. Aslında iki beceri ağacıda çok etkili fakat becerilerinle üzerindeki kıyafetler bir birini dengelemeli. Mesela Strenght ağırlı kıyafetler harbinger becerilerinde daha etkili olurken yada Arcane ağırlıklı kyafetler ise necromancer beceri ile daha etki olmasını sağlıyor. Bu gibi konulara dikkat edersen rahatlıkla oyunu tamamlayabilirsin.
    Umarım yardımı olur.
    İyi oyunlar.

  53. serkan 05 Aralık 2012 at 16:23 - Reply

    oyunun sonunda adamımız kendini boşluğa bırakıyor neden acaba

  54. jandarma61
    jandarma61 09 Aralık 2012 at 05:48 - Reply

    YA YOK ARKADAŞ BU CANAVAR ÖLMÜYO 32.Cİ VİDEODA Kİ CANAVARI Bİ TÜRLÜ ÖLDÜREMİYORUM CANI YARI OLUO SONRA GERİ YÜKSELİYO NE YAPTIYSAM OLMADI BASKA Bİ YOLUMU VAR NEDİR ANLAMADIMKİ

  55. Haberci
    Haberci 09 Aralık 2012 at 11:49 - Reply

    Merhaba
    32 nci videodaki boss yani The Wailing Host boss şu şekilde kesilebilir.
    Bu boss savaşı bir kaç fazdan oluşuyor.
    Birinci faz oldukça kolay. Bossa bir kaç kere vurduğunuzda bu fazı rahatlıkla geçebiliyorsunuz. Bu fazda boss’un yanlızca bir saldırısı bulunuyor. Bu saldırı bosun önüne sonrasında ise ileri kapaklanması olarak karşımıza çıkıyor. Bu saldırılara karşı sıyrılma özelliğinizi kullarak hasar dahi almadan geçebilirsiniz. Bu fazın sonunda boss çukura giriyor.
    İkinci fazda boss birçok iskelet summon ediyor. İskeletleri hızlı bir şekilde öldürmelisiniz.
    Üçüncü fazde aynı şekilde bossun saldırılarından kaçarak bossa vurmaya çalışıyorsun bu sırada çevredeki iskeletleride öldürmeyi ihmal etmiyorsun. Bu fazın sonunda boss kendinden geçiyor. Sonrasında maskesine yaklaşarak onun maskesini söküyoruz. Maskeyi yüzüne yaklaştığımızda E tuşuna basarak sökebiliyoruz. Tekrar çukura giriyor.
    ve iskeletler gelmeye devam ediyor.
    Bu fazda yere bir çember açılıyor ve oradan uçan devasa bir yılan yükseliyor hemen oradan uzaklaşmalısınız. Bir taraftan iskeletlerle bir taraftan bossla savaşmaya devam ediyoruz.
    Son fazda Reaper özelliğinizi kullanabilirsiniz. Kombat yine aynı şekilde devam ediyor. Sonrasında boss yine kendinden geçiyor ve öldürücü darbeyi gerçekleştiriyoruz.Sonrasında kombat sona eriyor.
    Eğer karakter ile ilgili bir sorun yaşıyorsan yeteneklerini değiştirebilirsin. Bu şu şekilde yapılıyor.
    Oyunda Vulgrim adlı çift boynuzlu bir NPC var. Adını google da aratırsan hatırlacağını düşünüyorum. Bununla konuştuğunda bir pencere açılacak orada respec token adlı parçayı satın aldığında becerilerin sıfırlandığını göreceksin. Aslında iki beceri ağacıda çok etkili fakat becerilerinle üzerindeki kıyafetler bir birini dengelemeli. Mesela Strenght ağırlı kıyafetler harbinger becerilerinde daha etkili olurken yada Arcane ağırlıklı kıyafetler ise necromancer beceri ile daha etki olmasını sağlıyor. Bu gibi konulara dikkat edersen rahatlıkla oyunu tamamlayabilirsin.
    Umarım yardımı olur.
    İyi oyunlar.

  56. jandarma61
    jandarma61 09 Aralık 2012 at 12:50 - Reply

    şimdi herşey tamam ama boss yere düstügünde 2 evrede orta tusa basdıgımda elimdeki silah ile ateş ediyor karakterin elinde mor ısıklı elmi olucak o sürede yoksa çünkü orta tusa basdıgımda silah ates ediyor ve canı tekrar yükseliyor böle 1 saat kadar gittigimi biliyorum :)

  57. jandarma61
    jandarma61 09 Aralık 2012 at 13:35 - Reply

    OK SORUNU ÇÖZDÜM SAĞLUN YARDIMINIZ İÇİN

  58. burak 11 Aralık 2012 at 20:12 - Reply

    karkinosu kesemiyorum daha doğrusu topları atıyorum ama sersemleme işlemiyo neresine attıysam sitelere baktım ama hep save dosyasını bulun yada başka pc ye yükleyin diyo yardımcı olurmusunuz save dosyasını yükleyip nasıl yapıcağımı söylersenizde olur nasıl çözeceğimi söylesenizde olur şimdiden teşekkürler kg

  59. Haberci
    Haberci 11 Aralık 2012 at 22:53 - Reply

    Merhaba
    Bende o tarz bir sorunla karşılaşmamıştım.
    Bir yere baktım. Ekran çözünürlüğünü minimum yaparak denememizi söylemiş. Denenebilir.

    Save dosyasını indirebilirsin fakat genelde %100 save dosyaları bulunuyor. Save dosyalarını buraya yapıştırman yeterli.

    C:\Users\”myusername”\Documents\My Games\Darksiders2\English

    C:\Users\”myusername”\AppData\Local\SKIDROW\”number”\Storage

    İstersen sana kendi save dosyamı verebilirim. Video olarak 32 nci videonun olduğu yerdeyim.
    Umarım yardımı olur.
    iyi oyunlar.

  60. medjarda22 13 Aralık 2012 at 20:30 - Reply

    haberci kardesım oyunu pc den oynuyorum örümcekli bölümde örümcegi ve hayaleti kestim ama cıkıs yok zindandan cıktım ama heryer kazıklarla kapalı pes ten oynayanlar dırek ısınlanıyor pc den nasıl yapcagız nasıl ısınlanacagız yada cıkıs yolu neresi yardımcı olursan sevinirim

  61. Haberci
    Haberci 13 Aralık 2012 at 22:29 - Reply

    Merhaba
    28 nci bölümde Basileus ve Achidna öldürdükten sonra Eternal Throne’e fast travel ile geri dönmeniz ve Dead King ile konuşmanız gerekiyor.
    Fast travel Şu şekide yapılıyor.

    Oyunda O tuşuna basıyorsun. Sonrasında quest bölümünde karşına zindan haritası geliyor. Space Tuşuna basıyorsun. Dünya haritası açılıyor. Mouse sol tuşuna basılı tutarak haritada bulunan kare biçiminde imleci hareket ettiriyorsun. O imleci haritadaki kale görünümlü yerlerin üzerine getirdiğinde aşağıdaki menüde Fast Travel ibaresini göreceksin. Entere bastığında sana soru soracak. Yes dediğinde oraya seni ışınlacaktır.
    Elimden geldiğince ayrıntılı anlattım umarım faydası olur.

    Hepinize iyi oyunlar.

  62. medjarda22 14 Aralık 2012 at 03:12 - Reply

    tesekkerler gercekten çook işe yaradı

  63. medjarda22 14 Aralık 2012 at 03:13 - Reply

    teşekkürler gercekten çook işe yaradı

    • medjarda 14 Aralık 2012 at 03:23 - Reply

      pasam ben de o bossta kaldım maskesını bir türlü düsemiyorum ne yapamam lazım bu bosun maskesını cıkarmak ıcın maus un orta tusu ile ne yapmam lazım demec mı vuracagım yoksa baska bıseymı şididen tesekkurler

  64. Haberci
    Haberci 14 Aralık 2012 at 07:18 - Reply

    Merhaba
    Boss kendinden geçtikten Sonra maskesine yaklaştığımızda bir sembıl çıkıyor. Maskeyi yüzüne yaklaştığımızda E tuşuna basarak sökebiliyoruz. Orada hatalı bir yazım yapmışım düzelttim.
    Umarım faydası olur.
    Hepinize iyi oyunlar.

  65. medjarda22 14 Aralık 2012 at 16:11 - Reply

    teşekkür ederim o hatanın farkına vardım ama düzeltemedim onun içinde ayriyeten teşekkürler

  66. esat 03 Şubat 2013 at 17:37 - Reply

    Öncelikle Merhaba ben LostLıgth haritasındayım dünyaya gittim ordaki kadın meleğin görevlerini yaptım asayı krala getirdim sonra bir kuşa binip saraya geldim o bölümün partlarını bulamadım yukarıda yardımcı olursanız sevinirim..

  67. Haberci
    Haberci 03 Şubat 2013 at 21:59 - Reply

    Merhaba Esat

    Sen Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü 49. Bölüm’desin takıldığın yer olursa bakarsın. Az kalmış oyunu bitirmene gerçekten harika bir oyun herkese tavsiye ederim.

    iyi oyunlar.

  68. esat 04 Şubat 2013 at 13:20 - Reply

    çok sağol :)

  69. esat 04 Şubat 2013 at 15:16 - Reply

    Tekrar Merhaba bi sorum daha olcaktı ben bi kaç skili açtım ama onları nasıl kısayola alıcam bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim …

  70. Tayfun 04 Şubat 2013 at 16:17 - Reply

    Oyun bitti ama neden kendimizi boşluğa bıraktık anlamadım ?

  71. Mehmet 19 Şubat 2013 at 23:56 - Reply

    S.a o yeşil cıkardığımız adam 2 li olmadı bende :S
    Video 22.sonunda kendini ordan kurtarıyor yeşil adamı kullanarak. Video 23ün başında ilerliyor bi yerden atlıyor o adamı cıkarcagı yere geldiginde otomatik olarak 2leniyor. ben oraya geldigimde benim ki hala 1 taneidi. 2lenmedi bunu nasıl çözümleyebiliriz acaba. Ve de ben o 1 adamla yoluma devam ettim. Video26 2:05 i acarsanız gördügümüz gibi yukarı devam etmek icin 2 adam lazım ama ben tam orda kaldım ve tek adamım var :(((
    Haberci yardımını bekliyorum.

  72. Haberci
    Haberci 20 Şubat 2013 at 11:21 - Reply

    A.s. Mehmet

    Asıl görev 3 Arena Şampiyonunun ruhunu ele geçirmeye çalışıyoruz.
    İlk ruhu Phariseer’s Tomb da kurtarıyoruz. Bundan sonra daire şeklindeki summon yerlerinde onu çağırabiliyoruz. Bu sayede çevredeki düşmanlarla savaşıyor ve üzerine basılacak yerlerde ağırlık görevi görüyor. Bu ruhları istediğimiz gibi yönlendirebiliyoruz. Phariseer’s Tomb’dan çıkıyoruz. Çıkarken dünya haritasını açarak Phariseer’s Tomb’a fast travel yoluyla hızlı bir şekilde dışarı çıkabilirsiniz.

    Sonrasında Judicator’s Tomb’a gidiyoruz. Oraya giderken sahip olduğumuz tek ruhu gerekli yerlerde kullanıyoruz. Judicator’s Tomb da ruhu ele geçirebilmemiz için bize bazı görevler veriliyor. Görevleri tamamladığımızda o da bize katılıyor. O sırada Psychameron ile karşılaşıyoruz. Judicator’s Tomb dan çıkmak için dünya haritasını açarak Gilded Arena’ya fast travel ile ışınlanıyoruz. Gilded Arena’da 2 ruhu kullanabileceğimiz. Summon yerleri bulunuyor ve bu ruhları gerekli yerlere yönlendirerek bulmacaları çözmeye çalışıyoruz.

    Umarım yardımı olur.

    İyi oyunlar.

  73. Mehmet 20 Şubat 2013 at 18:01 - Reply

    HABERCİ öncelikle mesajımı okuyup değerlendirip ve verdiğin bilgiler için minnettar kaldım.
    Fakat ben şuanda tam anlamıyla ne yapmalıyım ?
    Dediğim gibi (Video26) 2.05 dksında kaldım tek yeşil adamım var.
    Şuanda benim yapmam gerekenleri tekrar gitmem gereken yerleri bana bi yazarmısın rica edersem ? Senin vercek olduğun yolu izleyeyim ben.
    Şimdiden teşekkür ediyorum.

  74. Haberci
    Haberci 21 Şubat 2013 at 01:04 - Reply

    Merhaba mehmet

    Orada adamın yanında 2 tane ruh olmasının sebebi verdiği yeteneklerin seninkinden farklı olması sana tek ruhla o bölümün nasıl geçileceğini gösteren bir link koyuyorum.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tHZ-4XbBaQc#t=880s

    Umarım yardımı olur.

    İyi oyunlar.

  75. Mehmet 21 Şubat 2013 at 08:50 - Reply

    Ve sonunda geçtim :)
    Psychameron’a girdim
    HABERCİ gerçekten çok saol kralsın sen :))

  76. kaftar47 01 Mart 2013 at 18:19 - Reply

    slm arkadaslar su restore the fire of the mountain i nasil gecerim

  77. Haberci
    Haberci 01 Mart 2013 at 22:21 - Reply

    Merhaba KAFTAR47

    Nerede takıldığını söylememişsin ama

    Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü 3. Bölüm’den itibaren izleyebilirsin.

    Eğer bir yerde takılırsan biz her zaman buradayız.

    İyi oyunlar.

  78. Mehmet 04 Mart 2013 at 20:23 - Reply

    Selamun Aleyküm.
    HABERCİ…….
    33. video 6.11deki o kapıyı ben açamadım. Oraya geldim sanrım o anahtarı bulamadım kapı acılmıyor oraya geldigimde.Devamında 34. videoda Soul Arbiters Maze bende görünmüyor :( ( ” O kapının açılmasıyla alakalımı bilmiyorum ama 33.de 4.05de Vulgrim’e bir book satıyor karşlıgında bone key alıyor onu bende sattım bone key çantamda mevcut bone keyi sattıkdan sonra o gizemli kapıya gittigimde açılmamıştı. Hani eğer bu bone key kapının acılmasıyla alakalıysa onu yaptım genede acılmadı. ” )
    Bende gezindim oyunda sonra bir tane portaldan(ışınlanma yerinden) Video 43.deki yere ışınlandım lostlight a girdim 44.videodaki eart’ı geçtim 45,46,47,48 geçtim ve suan 49. video 3.00daki yerdeyim orda öyle bekliyorum :) sizce ne yapmalıyım yani 33videodan 43üncü videoya atladım gibi oldu. Şuan 49.videonun orda bekliyorum çıktım oyundan beni yönlendirin ona göre hareket edicem:)

    Umarım derdimi anlatabilmişimdir.

  79. Haberci
    Haberci 04 Mart 2013 at 23:23 - Reply

    Aleyküm Selam Mehmet

    Oyunda topladığımız sayfaların yada farklı maddelerin karşılığı olarak bize verilen ödüllerden bir tanesi 33. video 6.11 açtığımız kapıda karşımıza çıkıyor. Bunlar illa alınması gereken bir şey değil sadece çevredeki her şeyi toplayan oyuncular için oyuna konulmuş başarım görevlerinden oluşuyor.

    Bence oyuna devam et. Toplama görevleri bence çokta olmazsa olmaz bir şey değil.

    İyi oyunlar.

  80. yeminliyaver 18 Mart 2013 at 02:47 - Reply

    slm arkadaşlar ben 13. bölümde takıldım 19:43 dakkadan itibaren ben 2. kalasa bir türlü atlayamadım grafikleri düşürmeme rağmen yardımcı olabilirseniz minnettar kalırım …

  81. Haberci
    Haberci 18 Mart 2013 at 12:14 - Reply

    Merhaba YEMINLIYAVER

    Orada 2 kalasa atlamama sebebin oraya tutunamıyor musun ? yoksa başka bir sıkıntı var. Konu ile ilgili bilgi verirsen yardımcı olabilirim.

    iyi oyunlar.

  82. yeminliyaver 18 Mart 2013 at 17:07 - Reply

    cvp yazdığın için teşekkürler haberci o bölümde 1. kalasa atlayabiliyorum normal tutunuyor fakat 2. kalasa atlamak istediğimde normal atlıyorum fakat kalasa tutunmuyor aşağı düşüyor hep 1. kalasta sorun yok sorun 2. kalasta sadece

    • yeminliyaver 19 Mart 2013 at 02:17 - Reply

      evet 2. kalasa tutunamıyorum lütfen yardımcı olun oyundamı bi hata var veya ekstra bir tuşamı basmam lazım çözemedim bir türlü

  83. Haberci
    Haberci 19 Mart 2013 at 02:28 - Reply

    Merhaba YEMINLIYAVER

    Tam tutunacakken E tuşuna basmayı bir dene umarım orayı çözersin.

    iyi oyunlar.

  84. yeminliyaver 19 Mart 2013 at 02:35 - Reply

    teşekkür ederim ilgin için bi deniyeyim ozaman inş. tutunur artık :D

  85. Haberci
    Haberci 19 Mart 2013 at 09:11 - Reply

    Merhaba YEMINLIYAVER

    O bölümü geçeli çok zaman olmasından dolayı çok iyi hatırlayamıyorum. Eğer E tuşu olmazsa birde şöyle dene space ile atladığında tam tutunacakmış gibi olduğunda tekrar space tuşuna bas aklıma bir şey gelmiyor.

    İyi oyunlar.

  86. yeminliyaver 20 Mart 2013 at 02:24 - Reply

    yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim update4 güncellemesini kurdum ekran çözünürlüğü bu sefer gerçekten düştü öyle atlayabildim :D

  87. abdullah 26 Mart 2013 at 15:49 - Reply

    s.a arkadaşlar ben darksiders 14.cü bölümde tıkandım normalde geçmem lazım ama olmuyor oyunda bi odaya giriyor sol tarafta 3 tane kütük var 2ciye zıplıyıp tutunuyorum 2ciye yetişemiyo yere düşüyor lütfen yardımcı olun 2 aydır uğraşıyorum

  88. Haberci
    Haberci 26 Mart 2013 at 16:10 - Reply

    Merhaba Abdullah

    YEMINLIYAVER arkadaşımızda senin gibi aynı yerde takılmıştı. Sonradan sorunu çözdü. Oyunun update 4 güncellemesini kurduktan sonra sorunun ortadan kalktığını söyledi. Sana tavsiyem sende oyunun güncellemesini yap. Sorun kalmayacaktır.

    Umarım sorununu çözersin.

    İyi oyunlar.

  89. abdullah 30 Mart 2013 at 11:34 - Reply

    kardeş yanlız ben internet kafeden yazıyorum evimde net yok acaba bilgisayarcıya gitsem sorunu ortadan kaldıra bilirmiyiz bu arada cevap için teşşekkürler

  90. Raistlin
    Raistlin 30 Mart 2013 at 11:49 - Reply

    Merhaba Abdullah
    Şöylede yapabilirsin. Update 4 güncellemesini dvd ye yazdırıp bilgisayarına da kurabilirsin.
    Umarım problemini çözersin
    iyi oyunlar.

  91. Batuhan 31 Mart 2013 at 10:01 - Reply

    Merhaba

    13.bölümün 19:45 dk sında o sutundan diğerine zıplıyor fakat bnde öle bişi olmuyor napabilirim ? 1 sutuna çıkıyorum 2 ye geçemiyorum en az 50 kere denedim

  92. Batuhan 31 Mart 2013 at 10:03 - Reply

    ve Update 4 demişsiniz onu nası kurucaz bi yardımcı olur musunz ?

  93. Batuhan 31 Mart 2013 at 10:04 - Reply

    Yani link verebilir misin ve nereye nası atılcağını

  94. BATUHAN 31 Mart 2013 at 11:20 - Reply

    Ya update 4 indirdimde nası kurucam oyunun içine mi kurucam napıcam bi yardım etseniz ?

  95. Haberci
    Haberci 31 Mart 2013 at 16:13 - Reply

    Merhaba Batuhan
    İndirdiğin Update 4 dosyasının sıkıştırılmış dosya olduğunu düşünüyorum. O dosyayı uygun bir yere aç sonrasında oyunu kurduğun yere klasörün içindeki tüm dosyaları yapıştır. Değiştireyim mi diye soracak evet dersin. Oyunu kurduğun klasörü bulamazsan masa üstünün de bulunan linke sağ tuşa bas. Özellikler dosya konumunu aç demen yeterli klasörü oraya yapıştırman yeterli.
    Eğer setup şeklinde ise kendi update işlemini yapacaktır. Eğer update’i oyun klasörünün içine değilde başka bir yere yaparsa update yapılan yerdeki doyaları yine yukarıda anlattığım gibi oyunun klasörüne yapıştırman yeterli umarım sorunu çözersin.
    iyi oyunlar.

  96. abdullah 31 Mart 2013 at 18:33 - Reply

    slm arkadaşlar ben update 4 yüklüyorum oyun kasıyor normalde onu kasmaması için ne yapmam gerek ?

  97. Haberci
    Haberci 31 Mart 2013 at 19:16 - Reply

    Merhaba ABDULLAH
    Ekran kartı sürücülerin güncel olduğundan emin ol. Update 4 bir çok konuda oyunu iyileştirdiği için sürücünün güncel olması önemli. Birde eğer oyunda bir kasma yaşıyorsan Oyunun grafik seçeneklerini düşürebilirsin.
    İyi oyunlar

  98. BATUHAN 31 Mart 2013 at 19:32 - Reply

    Bu sefer DArksider2.exe hatası verdi be kardeş

  99. BATUHAN 31 Mart 2013 at 19:32 - Reply

    açılmıyor yani

  100. Abdullah 01 Nisan 2013 at 08:13 - Reply

    ben senin dediğin gibi yükledim update 4ü fakat oyuna giriyor sonra kapatıyor oyun açılmıyo acaba updatenin linkini verirmisin

  101. abdullah 06 Nisan 2013 at 10:09 - Reply

    arkadaşlar hadi verin şu update 4 linkini

  102. lossangel 09 Nisan 2013 at 22:37 - Reply

    slm ya pasam bırsey sorcam. bu darksıders2 de flame ıtem war birincıl silah kırmızı o hangı bolumde cıkıyo ben o kadar kutu actım bı turlu cıkmadı. bı yardımcı olursanız sevınırım

  103. Haberci
    Haberci 09 Nisan 2013 at 23:18 - Reply

    Merhaba LOSSANGEL

    Oyunda bir çok özel silah bulunuyor.

    http://www.videogamesblogger.com/2012/08/18/darksiders-2-weapons-guide.htm

    Bu linkte oyun içerisindeki özel silahlara nasıl sahip olacağını gösteren klavuzlar bulunuyor.

    İyi oyunlar.

    • lossangel 10 Nisan 2013 at 22:34 - Reply

      ya pasam ben bu 28. bolumdekı bosu kestıkden sonra ckamadım bı yardımcı olursan sevınırım

  104. lossangel 10 Nisan 2013 at 20:07 - Reply

    tesekkurler dostm. walla sıtenız super :D gecemedıgım bırcok bolumu bu sıte sayesnde gectım :D

  105. abdullah 13 Nisan 2013 at 10:59 - Reply

    bi yardım etmediniz update 4 güncellemesi olmuyo oyun acılmıyo yapınca updateyi fakat yardım etmiyorsunuz 13.cü bölüm 3 kalas var 1 atlıyorum 2.ciye atlarken tutunmuyor ve aşşağı düşüyorum 5 aydır aynı yerdeyim bi yardım edin lütfen update 4 güncelemesinin linkini atın yada anlatın nasıl gecilceni veya video linkini paylaşın

  106. abdullah 06 Mayıs 2013 at 14:16 - Reply

    arkadaşlarelimde portal acan item var b idölümde tıkandım portalı acıyorum sonra karşısındakini acmam lazım portaldan ışınlanıp karşıya güclü şekilde atamıyorum aradığım bölümüde bulamadım bi yardım

  107. Haberci
    Haberci 06 Mayıs 2013 at 19:07 - Reply

    Merhaba Abdullah
    Şimdi kaldığın yeri tam olarak anlamadım. İstersen şöyle yap.
    O tuşuna bastığında açılan menüde Quest kısmında görevlerin yazdığı yerdeki görevi yazarsan nerede takıldığını daha rahat bulurum.
    Mesajını bekliyorum.
    İyi oyunlar.

  108. Abdullah 08 Mayıs 2013 at 13:44 - Reply

    orayı gectim saolasın ama başka yerde tıkandım elimde magnetik var portal acan onu bilirsin portalı acıyorum karşıdakinide vuruyorum ama güclendiremiyorum orta tuşa basılı tutuyorum olmuyo portal sorunlu :)

  109. Abdullah 08 Mayıs 2013 at 15:45 - Reply

    bölüm 34 varya hani kapılar var e w s n kapıları onu envanterdeki şeyle geciyoz onu anladım peki ilk hangisini yapıyoz lvl 1den 2 tane var önce altakinimi yoksa üstekinimi yapıyoz

  110. Haberci
    Haberci 08 Mayıs 2013 at 19:36 - Reply

    Merhaba Abdullah
    İki farklı gidiş bulunuyor. Birinde çıkışa diğerinde ise Dark Demise Scythe adlı efsanevi bir silaha kavuşuyorsun. Koordinatlar şu şekilde Umarım Yardımı olur.

    İyi oyunlar.

    Floor 1
    Exit: N, W.
    Secret Treasure: S, E.

    Floor 2
    Exit: E, S, N.
    Secret Treasure: N, N.

    Floor 3
    Exit: W, E, N, N.
    Secret Treasure: N, S, E.

    Floor 4
    Exit: E, W, N, S.
    Secret Treasure: W, E, N.

    Floor 5
    Exit: W, W, N, E.
    Secret Treasure: W, N, S.

    Floor 6
    Exit: S, E, E, N, N.
    Secret Treasure: E, E, E, S.

    Floor 7
    Exit: S, W, E, E, E.
    Secret Treasure: S, S, W, N, N.

    Floor 8
    Exit: N, W, N, W, E.
    Secret Treasure: N, S, S, E, N.

    Floor 9
    Exit: E, N, E, N, S.
    Secret Treasure: S, W, E, E, N.

    Floor 10
    Exit: W, E, N, S, W.
    Secret Treasure: N, S, E, W.

  111. abdullah 09 Mayıs 2013 at 09:14 - Reply

    haberci adamın dibisin gecemediğim yerleri sayende gectim cok saol site süper üyeyim ama kullanıcı adını unuttum :) tekrar kaydolcam

  112. SABRİ 14 Mayıs 2013 at 14:37 - Reply

    Arkadaşlar Bir Sorum Olcak Ben Bu Bheithir’s Le Savaşmadım Ve Çıkan O Alevli Kılıçtan Almadım İnternette The Nook a Gidip Savaşıp Alınacağı Yazıyo Ama Haritayı Açıyorum The Nook Diye Bi Yer Yok Oraya Geri Dönemem Mi Acaba

  113. Haberci
    Haberci 14 Mayıs 2013 at 23:42 - Reply

    Merhaba Sabri

    Oyunda çok fazla yan görev var ve bu görevde onlardan bir tanesi. The Nook Baneswood’un güneyinde küçük bir zindan aşağıya o yerle ilgili linki koydum.

    Bu görevi alabilmen için Thane’i duelloda yenmen gerekiyor. Sonrasında bu görev açılıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=Igj38tevS1w&feature=player_embedded

    Umarım kılıca kavuşursun.
    İyi oyunlar.

  114. YUNUS 14 Haziran 2013 at 23:50 - Reply

    bi sorum oacaktı

    49. bölümün son saniyelerinde yer altından üst tarafa cıkmak için yuksek atlama yapmak gerekiyo bi türlü beceremiyorum. hangi tuşa elin basılı kalması gerekıyo

    açtığım saydam kapının önünde dururken şu yazıyo ;
    press ( hold) to create acharged void. deaths velocity is accerlerated upon exiting a charged void.

    çevirisnden de bişi anlayamadım yardım lütfen ?

  115. delphi02 15 Haziran 2013 at 08:19 - Reply

    merhaba

    bi sorum olacak 49. bölümün son saniyelerinde yer altına giriyosun ve iki saydam kapı açarak tekrar uzun bi atlayışla yukları çıkmaya çalısıyosun
    bi türlü beceremedim hangi tuşlara elin basılı kalaması gerekıyo acaba

    benim atlayısım kısa oluyor tekrar giridiğim kapıya dönuyorum yardım lutfen

    yer altında sıkıştım kaldım

  116. Haberci
    Haberci 15 Haziran 2013 at 10:52 - Reply

    Merhaba Yunus ve DELPHI02

    Orada yapmanız gereken şey Mouse Scroll’unu yani tekerleğine uzun süre basılı tutarak açtığımız 2 portalan sonra tam portala girerken tekrar scroll’a yani mouse’nin tekerleğine basmanız gerekiyor. Dikkat etmeniz gereken şey tam girerken basılı tutmanız gerekiyor. Sonrasında hızlıca yükseğe zıplarsınız.

    Umarım yardımı olur.

    İyi oyunlar.

  117. soner 19 Haziran 2013 at 15:34 - Reply

    ya beyler şu 15. ve 16. videodaki bölüm varya oradaki sandıkları bir türlü toplayamadım bölümü bitirdim ama birkaç tane sandık var onları nasıl alıcam anlamadım videodada adam alamıyo yardım eden varmı sadece şu sandıklara nasıl gideceğiz onu anlamadım gerçekten oyunda ilk kez bu kadar zorlandım kilitli kapının anahtarını almak için gittiğimiz şu 2 tane köprü olan birinci köprü açıp ikincide o sarı şeylerle atıp anahtarı alıyosya sonra geri dönme yerinde ağaçtan geri dönüyoruz işte orda yukarı çıkınca bi tane sandık var onu alıyorum ama karşı tarafta en yukarıda bi sandık görünüyo hani boynuzlu olanlar işte oraya nasıl gidecem anlamadım lütfen yardım edin

  118. Haberci
    Haberci 20 Haziran 2013 at 14:42 - Reply

    Merhaba Soner

    Oyunda bulunan birçok gizli sandığın yerlerini içeren videoların linklerini yayınlıyorum. Umarım yardımı olur. iyi oyunlar.

    Secret Treasure Chest #1:
    Area: Tri-Stone
    Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=BHBuJixgRrk

    Secret Treasure Chest #2:
    Area: Lost Temple – First Floor
    Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=I67bhcYPMrk

    Secret Treasure Chest #3:
    Area: Foundry – First Floor
    Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=u-3D7dbJkl4

    Secret Treasure Chest #4:
    Area: Gilded Arena – Basement Level 3
    Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=riwGZXQAuww

    Secret Treasure Chest #5:
    Area: Forge Lands – Fjord
    Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=oO135P5-i1g

  119. Hüseyin Cem Yusufoğlu 26 Haziran 2013 at 14:02 - Reply

    Haberci Merhaba,

    İlk Eternal Thorne a gittigim de kapıda ki muhafız hayaletler gecit vermiyor ve arkamdan 17. videonun 15. dk yerin altından bir hayalet cıkmıyor 2 kilitli kapı arasında kaldım :( lütfen yadım eder misin.

  120. cem 26 Haziran 2013 at 16:32 - Reply

    Haberci Merhaba,

    İlk Eternal Thorne a gittigim de kapıda ki muhafız hayaletler gecit vermiyor ve arkamdan 17. videonun 15. dk yerin altından bir hayalet cıkmıyor 2 kilitli kapı arasında kaldım :( lütfen yadım eder misin.

  121. Haberci
    Haberci 27 Haziran 2013 at 01:06 - Reply

    Merhaba Cem

    O hayalet The chancellor bunun çıkması için o alandaki muhafızlarla görüşmen gerekiyor. Hepsi ile konuş onun hakkında bilgi edin. Sonrasında sen kralın huzura çıkmak isteyeceksin fakat izin verilmeyecek. Yapman gereken videodaki gibi arenaya görevi yerine getirmek.

    Umarım yardımı olmuştur.

    İyi oyunlar.

    • cem 27 Haziran 2013 at 12:29 - Reply

      haberci tekrar selam ,

      dostum maalesef yardımı olmadı acaba oyun u takıldı anlamadım,

      dravenle konuştum alandaki hayalet o bişeyler satan hayalet master of the blade sanırım… ben oyunu torrent çektim oyun hatası olabilir mi sıkıntım cünkü alandaki hayaletle konuştum videodaki gibi herşey vew daha sonra yerin altından o the chancellor cıkmadı lütfen yardım et o kadar item mitem oyuna baştan başlamak isteiyorum :(

  122. Haberci
    Haberci 27 Haziran 2013 at 13:13 - Reply

    Merhaba Cem

    Muhtemelen bir Bug olmuş olabilir. Birkaç yere baktım. Şu şekilde bir çözümden bahsediyorlar. Çözüm için Fast travel yani herhangi bir yere hızlı seyahat et. Sonrasında yine fast travel özelliği ile buraya tekrar gel. Sonrasında düzeldiğini söylüyorlar.

    Umarım yardımı olur.

    İyi oyunlar.

  123. cem 27 Haziran 2013 at 13:56 - Reply

    fast travel ı nasıl yapabilirim peki :/ bu arada cok sagol

  124. Haberci
    Haberci 27 Haziran 2013 at 14:14 - Reply

    Fast travel Şu şekide yapılıyor.

    Oyunda O tuşuna basıyorsun. Sonrasında quest bölümünde karşına zindan haritası geliyor. Space Tuşuna basıyorsun. Dünya haritası açılıyor. Mouse sol tuşuna basılı tutarak haritada bulunan kare biçiminde imleci hareket ettiriyorsun. O imleci haritadaki kale görünümlü yerlerin üzerine getirdiğinde aşağıdaki menüde Fast Travel ibaresini göreceksin. Entere bastığında sana soru soracak. Yes dediğinde oraya seni ışınlacaktır.
    Elimden geldiğince ayrıntılı anlattım umarım faydası olur.
    iyi oyunlar.

  125. Hasan Sarıkaya 07 Temmuz 2013 at 08:58 - Reply

    Part 15 de 3. taşı guardiana koydum fast travel yapamıyorum the forge gitmek için yardım edebilirmisiniz

  126. Hasan 07 Temmuz 2013 at 11:44 - Reply

    Merhaba 15.partta 3. taşı guardiana götürdüm the forge a fast travel ile gidemiyorum ps3 kullanıcısıyım nasıl yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

  127. Haberci
    Haberci 07 Temmuz 2013 at 19:14 - Reply

    Merhaba Hasan
    O bölgede fast travel’ı kullanmıyoruz. Direk çıkışa gitmen yeterli. Konu ile ilgili bir video linki koyuyorum.
    şimdiden iyi oyunlar.

    http://www.youtube.com/watch?v=kAHiMHr_hvM

  128. MehMet YawuZz 08 Temmuz 2013 at 06:33 - Reply

    part 50'de heykel portal'a düştü ya hangi tuşla demirin arkasına geçtin.

  129. MehMet YawuZz 08 Temmuz 2013 at 06:35 - Reply

    PART 50'de HEYKEL'İ nasıl karşı duvara geçircez lütfen yardım.

  130. MehMet YawuZz 08 Temmuz 2013 at 06:38 - Reply

    PART 50'de heykeli karşı duvara hangi tuşla geçircez yardım lütfen.

  131. Fatma Gul Yiğit 10 Temmuz 2013 at 21:55 - Reply

    Press (hold) to create a charged void. Death's velocity is accelerated upon exiting a charged void. selectively deactivate an active portal by Void Wolker equipped and pressing. Böyle bir açıklama var.

  132. Fatma Gul Yiğit 10 Temmuz 2013 at 22:04 - Reply

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=pYONYuWusHE&feature=episodic burada nasıl geçirdiği görünüyor fakat bende orada kaldım… geçemiyorum… :(

  133. Fatma Gül Yiğit 11 Temmuz 2013 at 00:40 - Reply

    Part 49 da tünele giriyor ve 2 boyut çıkıyor, ne yaptıysam yerdeki boyuttan hızlıca zıplamıyor… videoda çok rahat geçiyor… Part 50′de de heykel aynı şekide duvara geçmiyor üstten kapak açılıp boyuttan girince… hangi tuş gerekli neyaptıysam bulamadım :( Press (hold) to create a charged void. Death’s velocity is accelerated upon exiting a charged void. selectively deactivate an active portal by Void Wolker equipped and pressing. Böyle bir açıklama var. Yardımcı olursan sevinirim Haberci.

    • Haberci
      Haberci 11 Temmuz 2013 at 17:53 - Reply

      Merhaba Fatma Gül Yiğit

      Orada yapmanız gereken şey Mouse Scroll’unu yani tekerleğine uzun süre basılı tutarak açtığımız 2 portaldan sonra tam portala girerken tekrar scroll’a yani mouse’nin tekerleğine basmanız gerekiyor. Dikkat etmeniz gereken şey tam girerken basılı tutmanız gerekiyor. Sonrasında hızlıca yükseğe zıplarsınız.

      Umarım yardımı olur.

      İyi oyunlar.

      • mehmet 14 Eylül 2013 at 17:01 - Reply

        50′Ci bölümde heykeli nasıl karışıya geçircez

        • ibrahim 28 Aralık 2013 at 23:11 - Reply

          selam mehmet 50 ci bölümü xboxs nasil gectin vede ben nasil gece bilirim sen gectinse nasi gectigini yazarsan sevinirim..

  134. Hasan 12 Temmuz 2013 at 15:38 - Reply

    Merhaba ben oyunu bitirdim crucible girmek istiyorum fakat fast travel olmuyor en baştan başladım yazılar çıkıyor yardımcı olabilirmisiniz

  135. Haberci
    Haberci 12 Temmuz 2013 at 22:37 - Reply

    Merhaba Hasan
    Crucible oyuna eklenmiş farklı bir mod. Bu modda sürekli dalgalar halinde gelen düşmanları durdurmaya çalışıyoruz. Her 5 dalga için de birer ödül kazanıyoruz. Kaçmak veya devam etmek senin elinde eğer devam etmeyi seçerlersen daha fazla ödül kazanıyorsun.
    İyi oyunlar

    • burak 01 Eylül 2013 at 03:30 - Reply

      ya su samaelde ustunden atlama için hangi tuşa basıyoz

  136. Hasan 13 Temmuz 2013 at 11:36 - Reply

    Sorunum malesef bu değil baştan başladım crowfather ile fight yaptıgımız bölümden 22 seviye olarak crucible giriş gibi birşey aldım ama fast travel yapamıyorum nasıl bi yol izlemeliyim

  137. Hasan 14 Temmuz 2013 at 14:55 - Reply

    Ps3 kullanıcısıyım bilgisi olandamı yok oyunu bitirdim yeşil mail kutusu gibi birşey var ordan bazı şeyler aldım crucible fast travel cıkıyor fakat ışınlanmıyor

  138. ufukcan 27 Temmuz 2013 at 20:41 - Reply

    sanirim iki tane kolu cevirerek biseler yapmamiz gerekiyor fakat bunu nasil yapacagimi anlamis degilim gecitleri asagi indirip portallarimi acmam gerekiyor yardimci olursaniz sevinirim.

  139. sezai 18 Ağustos 2013 at 16:47 - Reply

    aga ben 26. bölümde hulktan snraki bos için karnla gittimiz yerde bi yer var tahtalar var ama mesafe çok uzak zıplıyom düşüyom nasıl ikili yada uzak mesafe zıplanıyor bu yani o kançaları tutan elide aldım
    teşekürler

  140. TC Ramazan Çavdar 03 Eylül 2013 at 22:20 - Reply

    arkadşlar ahtabt yüzlü yaratığı gcemeyom canını yarıyakadar indiriyom hop yine coğalıyor yüzündeki maskeyi cıkaramıyom part 32 sanırım acaba orda bir tuşamı bascaz yardım

    • taha coskun 12 Eylül 2013 at 18:21 - Reply

      e tuşuna basacaksın yuzunun orada

  141. Haberci
    Haberci 04 Eylül 2013 at 19:36 - Reply

    Merhaba Ramazan Çavdar
    32 nci videodaki boss yani The Wailing Host boss şu şekilde kesilebilir.
    Bu boss savaşı bir kaç fazdan oluşuyor.
    Birinci faz oldukça kolay. Bossa bir kaç kere vurduğunuzda bu fazı rahatlıkla geçebiliyorsunuz. Bu fazda boss’un yanlızca bir saldırısı bulunuyor. Bu saldırı bosun önüne sonrasında ise ileri kapaklanması olarak karşımıza çıkıyor. Bu saldırılara karşı sıyrılma özelliğinizi kullarak hasar dahi almadan geçebilirsiniz. Bu fazın sonunda boss çukura giriyor.
    İkinci fazda boss birçok iskelet summon ediyor. İskeletleri hızlı bir şekilde öldürmelisiniz.
    Üçüncü fazde aynı şekilde bossun saldırılarından kaçarak bossa vurmaya çalışıyorsun bu sırada çevredeki iskeletleride öldürmeyi ihmal etmiyorsun. Bu fazın sonunda boss kendinden geçiyor. Sonrasında maskesine yaklaşarak onun maskesini söküyoruz. Maskeyi yüzüne yaklaştığımızda E tuşuna basarak sökebiliyoruz. Tekrar çukura giriyor.
    ve iskeletler gelmeye devam ediyor.
    Bu fazda yere bir çember açılıyor ve oradan uçan devasa bir yılan yükseliyor hemen oradan uzaklaşmalısınız. Bir taraftan iskeletlerle bir taraftan bossla savaşmaya devam ediyoruz.
    Son fazda Reaper özelliğinizi kullanabilirsiniz. Kombat yine aynı şekilde devam ediyor. Sonrasında boss yine kendinden geçiyor ve öldürücü darbeyi gerçekleştiriyoruz.Sonrasında kombat sona eriyor.
    Eğer karakter ile ilgili bir sorun yaşıyorsan yeteneklerini değiştirebilirsin. Bu şu şekilde yapılıyor.

  142. TC Ramazan Çavdar 11 Eylül 2013 at 19:14 - Reply

    sa arkadaşlar haberci kardeşim gecen ki bölümü gectim cok sağol 32 bölümdü ama şimdi, bu 49 hehalde onda takıldım bir türlü karşıya zıplayamıyorum heykelei gecirmem lazım ama o cemberlere giriyorum birtürlü zırlamıyor maos daki tekerleğe uzun süre basıyom ama zıplamıyor karşı duvara napıcam bilmiyorum
    yardm edersen sevinirim

  143. taha coskun 12 Eylül 2013 at 18:18 - Reply

    arkdaşlar lütfen yardım edin 52 vidiyoda portaldan duvara atlayıp ilerlememiz gerekiyor ama devamlı yere ya da bosluga atlıyor nasıl duvara atlıya biliriz 1.dakka 07. saniye 52 .vidiyonun

  144. TC Ramazan Çavdar 17 Eylül 2013 at 15:22 - Reply

    sa. arkadşlar bi yardım ya şu heykeli bi geciremedim karşı duvara ya bilen varsa yazsın lütfen part 50 herhalde nasıl geccez ya

  145. TC Ramazan Çavdar 17 Eylül 2013 at 20:43 - Reply

    mehmet kardeş gectinmi orayı gectiysen bi cevap yaz kardeşim bn gecemedim ya

  146. Mehmethan Hilal Müvezzi 03 Ekim 2013 at 11:47 - Reply

    masusun topuna uzun surelı basarak acıyosun halkaları oyle oluyo

  147. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:21 - Reply

    Hocam aynı sorun bendede var bulabildin mi bi çözüm ?

  148. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:23 - Reply

    Part 15 de 3. taşı koydukltan sonra fast travel yapamıyorum neden ? Bilen birileri var mı ?

  149. Ilker Yasin Orhan 28 Şubat 2014 at 21:21 - Reply