Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Posted on Ağu 15 2012 - 2:47pm by gazap

darksiders 2 Darksiders 2 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Mahşerin Dört Atlısı konu alan Darksiders serisinin 2. oyununda sıra Ölüm’ün. Yine Vigil Games tarafından yapımı gerçekleşen oyunumuz ilk oyunu ile aynı tarzda ama budefa ölümü kontrol ederek düşmanlarımızın ruhlarını bedenlerinden ayırıyoruz. İlk aldığı Metacritic puanlara bakılırsa Darksiders 2 ilk oyundan aşağı kalmayarak hatta biraz daha çıtayı yükselterek 100 üzeri 86 puan almış. Aşağıdaki videolarda Darksiders 2′nin tam çözümüne ve incelemesine ulaşabilirsiniz.


184 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Ilker Yasin Orhan 28 Şubat 2014 at 21:21 - Reply

    sa. yardım edr. sevinrm hangi part bilmiyorum ama portallarda sorunum var 1 portaldan geçerken yukarı çıkmam lazım ama kapak kapanmıyo bi türlü kapansa bile ben düşüyorum bi yardım…

  2. Ilker Yasin Orhan 28 Şubat 2014 at 21:21 - Reply

    sa. yardım edr. sevinrm hangi part bilmiyorum ama portallarda sorunum var 1 portaldan geçerken yukarı çıkmam lazım ama kapak kapanmıyo bi türlü kapansa bile ben düşüyorum bi yardım…

  3. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:23 - Reply

    Part 15 de 3. taşı koydukltan sonra fast travel yapamıyorum neden ? Bilen birileri var mı ?

  4. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:23 - Reply

    Part 15 de 3. taşı koydukltan sonra fast travel yapamıyorum neden ? Bilen birileri var mı ?

  5. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:21 - Reply

    Hocam aynı sorun bendede var bulabildin mi bi çözüm ?

  6. Batuhan Zal 23 Ocak 2014 at 14:21 - Reply

    Hocam aynı sorun bendede var bulabildin mi bi çözüm ?

  7. Mehmethan Hilal Müvezzi 03 Ekim 2013 at 11:47 - Reply

    masusun topuna uzun surelı basarak acıyosun halkaları oyle oluyo