Crysis 3 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Posted on Şub 16 2013 - 7:22am by gazap

Crysis 32 Crysis 3 Videolu Tam Oyun Çözümü!

Oyunun geçtiği Yıl 2047 ve artık harabeye dönmüş bir New York savaş için bizi bekliyor. Crysis 2′de ölüp ölmediği belli olmayan Prophet Crysis 3′te bizimle beraber. Amacımız ise New York’u adeta işgal edip dünyanın hakimiyetini ellerine almak iseteyen CELL Corporation şirketini durdurmak.

Crysis 3 sadece Windows Vista, Windows 7 ve Windows 8 işletim sistemi Directx11 destekli ekran kartlarında çalışıyor Directx11 destekli bir ekran kartınız yoksa Crysis 3′ü çalıştırmak için uğraşmayın.

Crysis 3′ü çalıştırmak için ise en düşük sistem gereksinimleri:
Windows Vista, 3GB RAM, Intel Core 2 Duo 3.4 GHz veya AMD Athlon 64 X2, DirectX 11 destekli grafik kartı.
EA, sistem gereksinimlerinde minimum ekran kartı referansı olarak Nvidia GTS 450 ve Radeon 5770′i örnek veriyor.


48 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Erkan 03 Şubat 2014 at 23:04 - Reply

    Alpha Celi geçemiyorum yardımcı olursan sevinirim

    • YOLCU
      YOLCU 10 Şubat 2014 at 10:47 - Reply

      Herhangi bir sıra yok. Tek Tek Kollarını Hedef Alıp Patlatıyorsunuz.

  2. zeki 13 Ağustos 2013 at 14:32 - Reply

    ne oyunmuş behhhh.
    adamlar yapmışlar. helal olsun onlara ellerine sağlık.
    la ne hayal gücü varmış adamların la insanın aklına gelmicek şeyleri bulup yapmışlar. oyuna bi başladım soluksuz bitirdim. pc si kaldıran arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim
    harika bi oyun……

  3. serdar 13 Temmuz 2013 at 16:59 - Reply

    YOLCU KARDEŞ CRYSİS 3 CRYSİS 2 DEN ZOR MU OLACAK

    • YOLCU
      YOLCU 13 Ağustos 2013 at 22:01 - Reply

      Crysis 3 daha kolay.

  4. ali 30 Mayıs 2013 at 13:48 - Reply

    helal olsun abi helal muhteşemsin. yeni oyunlarıda bekliyoruz. mahrum etme bizi.

  5. YOLCU
    YOLCU 28 Mayıs 2013 at 17:38 - Reply

    Reyis bey kardeşim sistemin oyunu oynamak için yeterli. Yaşamış olduğun problem ise oyunundan kaynaklanıyor. Oyunu yeniden kurup deneyebilirsin.

  6. YOLCU
    YOLCU 28 Mayıs 2013 at 17:37 - Reply

    Nano kardeşim oyunu oynamak için sistemin yeterli. Yalnız ekran kartın iş istasyonlarında kullanılan ekran kartı olduğundan oyunda nasıl bir performans alırsın bilemeyeceğim.

    • Erkan 08 Şubat 2014 at 21:48 - Reply

      ALPHA CELLİ NASIL ÖLDÜREBİLİRİM YARDIMCI OLURSAN TEŞEKKÜRLER

  7. Reyis 28 Mayıs 2013 at 15:46 - Reply

    Yolcu abim, videolarına bayılıyorum, keyifle izliyor ve senin sayende birçok oyun bitiriyorum. Video içi değerlendirmelerin çok iyi. Yalnız bir problemim var abim.
    Crysis 3′ü iki hafta önce oynamaya başladım ancak ne sebeptendir bilinmez ikinci bölüme geçince bilgisayar oyundan atıyor.

    SYSTEM :

    Windows 7 64bit
    İntel Core 2 Quad Q6400 2.13GHz
    Nvidia Geforce GTX560
    4GB ram

    İlk aldığımdan beri ikinci bölüm kağbusunu atlatamadım lütfen yardımcı ol… Çözüm önerilerini bekliyorum. Her saat başı onlineyim haberin olsun :)

  8. NANO 28 Mayıs 2013 at 15:28 - Reply

    Yolcu abim, bilgisayarımı yeni aldım. Sistemim şu :

    Windows 8

    İŞLEMCİ : İntel Core 2 Extreme QX9775 3.2GHz
    EKRAN KARTI : nVidia Maximus 2.0
    RAM : 4 GB
    SES : Multimedi Speaker Systeam ( Yanılmıyorsam EAX 3 destekler niteliktedir.)

    Bu sistem ile Crysis 3′ü rahatça oynayacığımı söylüyor bazı siteler ve
    arkadaşlarım. Ancak ben daha oyunu denemedim. Oyunu denemeden önce sana bir danışayım dedim. Abim bu sistem oyunda
    sıkıntı yaşarmı? Bilgilerine arz ederim…

  9. EMRE 10 Nisan 2013 at 13:25 - Reply

    peki teşekkür ederim

  10. YOLCU
    YOLCU 10 Nisan 2013 at 09:24 - Reply

    Henüz çıkmadı ürünler piyasaya çıktıktan sonra inceleme yazıları paylaşıldıktan sonra bu sorunun cevabını vermek daha doğru olur.

  11. EMRE 09 Nisan 2013 at 22:23 - Reply

    Teşekkürler yolcu kardeş son bir sorum daha olucak sen bana PS4 ümü yoksa Xbox 720 yimi tavsiye edersin [şimdiden thanks]

  12. YOLCU
    YOLCU 09 Nisan 2013 at 17:24 - Reply

    Konsollar da öyle bir problem yok. Eğer oyun o konsol için çıkmışsa rahat rahat oynayabilirsin.

  13. EMRE 08 Nisan 2013 at 14:45 - Reply

    kardeşim ben sana derdimi anlatamıyorum galiba :D benim sorum hani yeni oyunlar çıkınca yeni ekran kartı almak zorunda kalıyoruz ya pc ye konsollarda pc gibi ekran kartıdır ram dır ana karttır yok deilmi hangi oyunu alırsan onu açıyor mu ?

    • EMRE 08 Nisan 2013 at 14:54 - Reply

      Birde yeni çıkan oyunlar mesela atıyorum battlefield 3 windows 7 destekliyor xp desteklemiyor ya konsollardada aynı şey geçerlimi yoksa bütün oyunlar PS 4 XBOX 720 gibi konsolları destekliyormu ?

  14. YOLCU
    YOLCU 08 Nisan 2013 at 00:23 - Reply

    Yeni nesil consolar çok başarılı olacak. Çıkmasını beklemekte fayda var.

  15. EMRE 06 Nisan 2013 at 22:49 - Reply

    yolcu kardeşim ama oyunlar ps 4 xbox 720 gibi konsollarda kesin açarmı pc deki gibi ekran kartına gerk yok değilmi bide her oyunu açıyormu bunların hepsi Battlefield 4 için ♥ [lütfen soruma cevap ver yolcu kardeş]

  16. YOLCU
    YOLCU 01 Nisan 2013 at 16:01 - Reply

    Emre bey kardeşim.

    Yeni konsollar piyasaya çıkacak PS4 ve Xbox720 bence bu kadar beklemişsin. Çıkmalarını beklemen daha mantıklı.

  17. YOLCU
    YOLCU 01 Nisan 2013 at 15:59 - Reply

    Ahmet bey kardeşim. Sürücülerinizi güncellemeniz yeteli olacaktır.

    win7 64 bit işletim sistemi kullanıyorsanız bu linkteki sürücüyü çekin.

    http://www.nvidia.com.tr/drivers/results/59716

    win7 32 bit işletim sistemi kullanıyorsanız bu linkteki sürücüyü çekin.

    http://www.nvidia.com.tr/drivers/results/59734

  18. EMRE 01 Nisan 2013 at 15:42 - Reply

    yolcu kardeşim bıktım artık yeni oyun çıkıyor yeni ekran kartı çıkarıyor pc yi toplamaktan bıktım playstation 3 Xbox falan tavsiye ediyormusun konsollarda sistem diye bir şey yok demi ne oyun alırsan onu açıyor

  19. ahmet 30 Mart 2013 at 10:19 - Reply

    yolcu kardesım ben kac gundur berı dx 11 hatası yuzunden oyunu oynayamadım nvidia geforce 415m ekran kartım war dx 11 içeriyor ama yıne hata verıyor ne yapmam lazım

  20. YOLCU
    YOLCU 29 Mart 2013 at 23:43 - Reply

    Emre bey kardeşim. Normalde Anakartının arkasındaki ses girişlerinde mikrofon ve kulaklık girişi ayrı bulunmakta oralara takman yeterli olur.

  21. EMRE 28 Mart 2013 at 16:47 - Reply

    yolcu kardeşim ben kulaklığımın kablolarını USB girişine sokuyorum ama sonra ses gelmiyor hala hoparlörden çıkıyor ses lütfen yardım et kulaklığı alalı 3-4 hafta oluyo daha kullanamadım ltfn yardım et HELPPP MEEE

  22. EMRE 23 Mart 2013 at 21:54 - Reply

    YOLCU kardeşim ben CRYSİS 3 ü bitirdim yüksek çözünürlükte donmadan oynayabiliyorum gerçekten oyun beni çok zorladı bazen öyle yerlere geliyorsunuz ki crysis mi oynuyoruz tomb raider mi belli deil :) ama ben beğendim 10/9

    SİSTEMİM ŞU:
    4 gb ram
    asus hd 6670 DDR3
    windows 8
    Intel(R) core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz 2.00GHz

    Bu oyuncular için güzel haber benim pcm crysisi yüksek çözünürlükte donmadan oynayabiliyor maddi durumda sıkıntı çekenler crysisin maximum sistem gereksinimleri yerine tavsiye edilen sistem gereksinimlerini bi düşünsünler maximum sistem gereksinimleri maliyeti ortalama: 750-800 TL
    tavsiye edilen sistem gereksinimleri ortalama:300-350
    KG herkese :D ØEMREØ

  23. furkan 13 Mart 2013 at 14:19 - Reply

    oyunu yaptım oynuyorum suan herkezın yardımı ıcın cok tesekkur edıyorum oyununda herkezın oynamasını tavsıye edıyorum

  24. YOLCU
    YOLCU 12 Mart 2013 at 10:43 - Reply

    Furkan Teknik olarak bilgisayarında çalışması gerekiyor. Oyununun minimum istediği özelliklere bilgisayarın uyuyor. Neden çalışmadığına gelince yakınlarında bilgisayarcı varsa bi götürmen’de fayda var derim.

    - Nvidia ve Intel tabanlı sistemler için örnek;
    - Nvidia GTS 450 ve Intel Core2 Duo 2.4 Ghz (E6600)
    - AMD tabanlı sistemler için örnek;
    - AMD Radeon HD5770 ve AMD Athlon64 X2 2.7 Ghz (5200+)

  25. furkan 11 Mart 2013 at 20:05 - Reply

    raıstlın arkadasım sen benı anlamıyosun benım bilgisayarımın ekran kartı direcxt 11 desteklıyor ama ben oyunu oynayamıyorum nie ole oluo anlamadım kı cozumunu bılen yokmu :(

  26. Raistlin
    Raistlin 11 Mart 2013 at 19:18 - Reply

    Başlata dxdiag yazarak sistembilgisi ekrankartı bilgilerini orada öğrenebilirsin.

  27. furkan 11 Mart 2013 at 18:37 - Reply

    benım pc cek ekran kartlı sadece nvidia geforce 415 ekran kartım war dx 11 desteklıo ama crysis 3 u oynayamıyorum lutfen baska cozum yolu yokmu ?

  28. Hanbey
    Hanbey 11 Mart 2013 at 16:57 - Reply

    FURKAN
    Bilgisayarın çift ekran kartımı ? diğer ekran kartını görüyor olabilir makina onun için Nvidianin kontrol panelinden Gerçek enran kartını seçmen gerekiyor.

    buradan nasıl yapıcagını görebilirsin.
    http://ekrankartidestek.com/topic/80-nvidia-ekran-kart%C4%B1n%C4%B1-birincil-ekran-kart%C4%B1-yapma-resimli-anlat%C4%B1m/

  29. furkan 11 Mart 2013 at 13:55 - Reply

    raıstlın ama ben oynayamadım crysis 3 u dx 11 hatası alıyorum ne yapmam lazım

  30. Raistlin
    Raistlin 10 Mart 2013 at 20:50 - Reply

    FURKAN;
    NVIDIA GeForce GT 415M DirectX 11 destekliyor.

  31. furkan 10 Mart 2013 at 18:53 - Reply

    nvidia geforce 415 ekran kartım war dx 11 içeriyomu yolcu bana soylermısın

  32. YOLCU
    YOLCU 06 Mart 2013 at 11:13 - Reply

    Ruling kardeşim sistemim

    İşlemci : i5 3570

    Ram : Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz 8Gb

    Ekran Kartı : Palit O.C 1Gb 560Ti

    Monitör : Samsung T240 24″ Monitör 1920*1200

    • Erkan 08 Şubat 2014 at 21:46 - Reply

      Yolcu kardeş bu alpha celli öldüremiyom kardeş ya

  33. RuLing 05 Mart 2013 at 17:44 - Reply

    Yolcu: Paylaşım İçin Teşekkürler :) Bişey Sorcam Hangi Sistemde Oynuyorsun Sana Zahmet Yazarmısın Kolay Gelsin !!

  34. YOLCU
    YOLCU 22 Şubat 2013 at 20:31 - Reply

    Yakında youtubeye atmaya başlıyoruz.

  35. Emer 22 Şubat 2013 at 20:14 - Reply

    Crysis 2 gibi kendiniz çekseniz daha iyi olurdu.

  36. yusuf1107
    yusuf1107 17 Şubat 2013 at 19:49 - Reply

    Saolun arkadaşlar allah sizede versi

  37. Haberci
    Haberci 17 Şubat 2013 at 14:34 - Reply

    Hayırlı uzun nice senelere

  38. gazap
    gazap 17 Şubat 2013 at 14:09 - Reply

    Allah C.C. hayırlı uzun ömürler versin inş.

  39. yusuf1107
    yusuf1107 17 Şubat 2013 at 12:30 - Reply

    Arkadaşlar oyun benim doğum günümde çıkıyo 21 şubat 2013

  40. gazap
    gazap 16 Şubat 2013 at 16:12 - Reply

    Malesef silinmiş, bir kaç güne yayın yasağı kalkar tam çözümü yine bu sayfada bulabilirsiniz.

  41. Historian
    Historian 16 Şubat 2013 at 15:44 - Reply

    EA Games sildirmiş videoyu.