Call Of Duty: Ghosts Videolu Tam Oyun Çözümü!

Posted on Kas 5 2013 - 7:20am by gazap

call of duty ghosts tam cozum kapak Call Of Duty: Ghosts Videolu Tam Oyun Çözümü!

Maskeleri takın göreve gidiyoruz.

Oyun dünyasında satış rekorları kıran Call of Duty serisinin yeni üyesi Call of Duty: Ghosts nihayet karşımızda.

Yeni nesil Call of Duty motoruyla yepyeni bir hikaye yaşayın, ortamlar keşfedin ve karakterlerle tanışın.

Yeni IW Engine oyun motoru sayesinde ışıklandırmalar daha gerçekçi hale gelmiş. Güneş ışığı, ağaçların ve cisimlerin arasından sızıyor, çevredeki ışıklar en güzel şekilde yansıyor, hatta havadaki tozlar bile görülüyor. Oyunda dinamik haritalar bulunuyor çevre gerçekçi bir şekilde zarar görüyor.

Call Of Duty: Ghosts Sistem Gereksinimleri :

İşletim Sistemi: Windows 7 64-Bit/Windows 8 64-Bit
İşlemci: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ/AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ veya daha iyisi
RAM: 6 GB RAM
Boş Sabit Disk Alanı: 40 GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTS 450/ATI Radeon HD 5870 veya daha iyisi
DirectX: DirectX 11

11 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. watchdogs 05 Kasım 2013 at 14:12 - Reply

    işte oyun bu beyler battlefield bın ceker

  2. amazing_coqcuk 05 Kasım 2013 at 14:12 - Reply

    aynen yaaaa

  3. Ahmet Bulut 05 Kasım 2013 at 12:42 - Reply

    Nasıl bir oyundur? çalışmak için 6 gb ram istiyor, derğermi acaba ?

  4. BATTLEFİELDÇİ 05 Kasım 2013 at 18:16 - Reply

    Sn.AHMET BULUT oyunu 6 gb ram için fixi çıktı 6 gb ram gerektirmez…

  5. BATTLEFİELDÇİ 09 Kasım 2013 at 22:51 - Reply

    OYUNU BİTİRDİM OYUN BATTLEFİEL’DE BİN BASAR FAKAT BENİM BİLGİSAYAR 8 GB RAM OLMASANA RAĞMEN YERDE BAZEN KASMA GİBİ BİR ŞEY OLUYOR ANLAMADIM GİTTİ AMA OYUNU OYNADIĞIMA ŞÜKÜR EDİYORUM :D GERÇEKTEN BATTLEFİELD’E BİN BASAR OYUNU OYNAYIN TAVSİYE EDERİM….

  6. watchdogs 15 Kasım 2013 at 20:35 - Reply

    aynen oyle call of duty ghost battlefiel e bin basar battlefield te senaryo moduna fazla cokmuyorlar yaaaa

  7. sinanes26 16 Ocak 2014 at 18:47 - Reply

    ps3 de 12 nci bölümü geçemiyorum köpek balığı olan bölüm.
    deniz fenerinin içerisinden denizaltı gemisine torpil fırlattığımız yeri geçemiyorum. torpili fırlattıktan sonra deniz altı havaya uçmuyor ve bölüm başa dönüyor.torpili gönderdikten sonra elime kumanda geliyor o kumandada ne yapmam gerekiyor ne yaptıysam işe yaramadı.kumanda geldikten 2 saniye sonra bölüm başaramadınız diye tekrar başlıyor.
    bahsettiğim görev bu videonun 8:00 dakikası Call of Duty: Ghosts PS4 Walkthrough – Into the Deep (Part 12) – YouTube
    konuyla ilgili tüm videolara baktım fakat bu konuda bir bilgi yok.
    acil yardımlarınızı bekliyorum.

    • karahan78x 25 Şubat 2014 at 20:13 - Reply

      SINANES26 merhaba aynı bölümde ps3 de ben aynı şekilde kaldım ve interneti alt üst etmeme rağmen bir türlü çözüm yolu bulamadım eğer bir çözüm yolu bulursam sanada haber veririm kardeşim aynı şekilde sende bulursan lütfen bana cvp yazarsan sevinirim çünkü sinirden çıldırmak üzereyim umarım beni anlıyorsundur pls…